Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
Knåpade ihop det här väldigt fort och enkelt. Det duger att skicka via mail väl? Då sparar jag som sagt lite. Och så är det lite lättsamt oxå som vi vill att det ska vara
Nån med bra tips på billiga tygservetter? Eller sånna i papper som extra fina?
Kan inte citera från mobilen men skulle vilja fråga hanna05. På vilket sätt är det lättare för gästerna när ni tar ut kuvertavgift? Du skriver att ni har pengarna till att bjuda, varför gör man inte det då? Så undrar bara om ni ser det som att gästernas present till er är alltså bröllopsmiddagen?
Åh....jag får lite panik.. Vi har ju inte överdrivet pengar att röra oss med. Men det finns så mycket jag skulle vilja göra så att lokalen blir mysig och ingivande. Känns nu som en mörk och murrig bygdegård. Vilket det också är ju. Suck, önskar man var miljonär faktiskt..
Jag vill ha stolsrosetter... Tycker inte det var superbilligt på ebay, vart kan man hitta billigare? Vad kan man ha tycker ni?
Nån som vet vart man hittar små kuvert i olika färger?
Vinmarinerad oxfilé serveras alltid kall, googla på det! Dock skall jag även tillägga att fryst utländskt kött sällan smakar bra...och särskillt inte på ett bröllop där det skall kännas lite lyxigare.
Någon som har tips på god marinad till fläskfile?
Någon som har erfarenhet av att planera frön innhomhus för blommor? Tänkte försöka mig på det för blommor till dekoration... Men ingen aning om det funkar eller blir bra :S