Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile3.gif)
Hjälpredor, tärnor och marskalker Kommer få en varsin flaska vin och ett mini album med bilder från kvällen.
Finns redan en tråd om detta men gör tårtorna själva (finns vita marsipanlock på större Ica affärer numera) eller gör som lata jag, köp fr¨ån City gross för 15:- biten :)
Vi ligger på 24.000 nu, och då tycker jag inte att vi sparar in på ngt särskilt...fotograf då, har hittat en hobbufotograf som gör det gratis, tycker hon gör jäääättte fina bilder. Har inte råd m. de 3800 fotografen ville ha, ändrar sig ekonomin så tar jag nog honom ändå, men tror jag ej den gör. Är ju sååå mkt som ska köpas in så lär knppast bli pengar över varje månad :)
Min fotograf är en Hobbyfotograf som jag tycker är jätte duktig! Vår första fotograf skulle ha 3800 :- för 3 timmar, & 25 bilder på skiva, OM vi har råd bokar vi in honom igen, men tror jag ej vi kommer att ha.
Vad tycker ni om min hobbyfotograf som skall vara med från morgonen helt gratis...se hemsida för lite av hennes bilder.
Hon är jätte rar & ställer upp för att få erfarenhet av att fotografera ett bröllop, sa ja fast hon eg redan slutat göra så :)
www.laluce.n.nu/galleri
Det finns en tråd som heter "skall vi byta med varandra?" där man kan byta tjänster med varandra. Tex. kan jag som är gammal servitris hjälpa till att servera på ett bröllop mot att den bruden kommer och agerar barnvakt på mitt. Hajar ni? Kan detta vara av intresse för oss om vi bor hyffsat nära varandra vill säga.
Jag kan tänka mig att hjälpa till i Göteborgstrakten med bakning (har en sjuk förkärlek till tårtor ) barnpassning och servering.