Inlägg från: snowstars |Visa alla inlägg
  • snowstars

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Angående presenter.. Jag serverade på ett bröllop för några år sen och fick ett presentkort från www.presentkorttorget.se då. Superpresentkort tror jag det hette. Man får i alla fall välja själv i vilken butik man vill ha presentkort. Kan ju vara en bra grej om det är någon man inte känner så väl som ska få nåt och man inte vill ge bara pengar.

Stod jag närmare brudparet hade jag nog uppskattat något man kan ha kvar, men jag har inga bra förslag på vad det skulle vara. Smycken till exempel. Och jag hade varit jätteglad även om utan att ha fått nåt, det är ju en ära att vara med på ett bröllop :)

• snowstars

Jag ska inte gifta mig på många år än (gick med här när vi började prata förlovning här hemma) men jag älskar den här tråden. Sparar en del tips till den dagen det är dags.

Jag inspirerades i alla fall av all er påhittighet med bland annat barnmatsburkar, så sist när jag fick slut på vinäger tvättade jag bort etiketten. Jäklar så snygg flaskan var! Hade funkat att ha som vas t.ex. Jag fyllde den med dekorsten och ställde i en hylla. Man skulle säkert kunna ställa ett värmeljus ovanpå stenarna t.ex.

Nu får man kanske inte slut på vinäger så ofta men om man har ett tag kvar kanske man hinner få några stycken som man kan ställa ihop någonstans :)  

Ville bara tipsa eftersom ni tipsar mig så mycket.

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)