• vilja

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Även om vi hade haft en stor budget så hade jag definitivt skippat sminkningen.
    De gånger jag blivit sminkad av make-up artister så har jag bara blivit missnöjd. Jag fick en fin bas, men mascaran hade jag verkligen lagt bättre själv, och för mig är perfekta fransar a och o. Så inte en chans att nån annan sminkar mig på min stora dag :)

Personligen kommer jag även fixa håret själv eftersom jag ska ha en enklare uppsättning med mycket utsläppt. Där finns också tusenlappar att spara.

• vilja
    Imke1977 skrev 2011-10-20 10:20:14 följande:
    det skulle verkligen vara superskönt att kunna fixa hår och make själv. Men jag är totalt urkass på båda sakerna och vet ingenting om smink eller hur man gör för att det ska hålla en hel dag. Tiden för att träna och lära sig finns inte med tre barn, hus, rust och jobb mm.... Det får bli något jag måste investera i helt enkelt. Och hoppas innerligt det blir bra så man inte går missnöjd därifrån... :-/
    Jag tror absolut inte du blir missnöjd! Speciellt inte om du känner att du inte har tiden att lägga på att läsa på, träna osv. Hinner man inte så blir det ju ett oros moment istället - boka make-up och slappna av. Det är ju om inte annat en väldigt lyxig känsla när någon annan fixar till en
Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)