Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
Men skulle nog har gjort dem med majstärkelse och klister och inte med Gips som jag gjorde dem i... Men ska även sprejmåla dem kanske blir bättre då....
På tal om kuvertavgifter, vi hade det, på 350kr/person och det var inga sura miner alls. Tvärtom. Vi fick dessutom presenter, presentkort och pengar ändå av flera, trots att vi upprepade gånger undanbett oss alla former av presenter.
Jag sminkade mig dessutom själv och min syster hjälpte mig med håret. Ångrar inte en sekund att jag valde att göra så, dels för att det besparade mig en hel del pengar, men också för att då kunde jag få det precis som jag ville ha det :) Slapp också stressen med att hinna till frisör före vigseln osv.
Ja det måste verkligen vara ett + att slippa ta sig till frisören. Kan tänka mig att man är stressad ändå och att dssutom ha en tid att passa då kan jag tro blir glaet jobbigt. Jag hoppas som sagt att en vän kan hjälpa mig då kommer hon ju dit jag är så att säga.
Att undersöka vad man har för förmågor i sin bekantskapskrets är ju ett bra spartips. Ofta kan man ju byta tjänster med varandra så att säga.
JÄKLARS va ledsen jag är nu Idag kom tärnklänningen som vi beställde från en UK site. Tydligen sys dom upp i Kina. Den va superfin och välsydd. MEN, den va i TOTALT fel färg! Jag hade beställt en lilac/lavendel och hem kom en rosa klänning! 1500 kr åt helvete.... Känner mig så less. På sidan står saker som att dom inte accepterar att ta tillbaka klänningar om det är fel på färg eller storlek
Ser ni nått som är lila i den här klänningen?
På tal om vistaprint, så är jag kluven till det företaget. Vi beställde våra inbjudningskort via dom, samt tackkorten. Vi är väl som nöjda med produkterna vi fått hem, MEN, de har fortsatt att dra pengar från vårt konto flera månader efteråt och nu hävdar dom att det står fel och att de inte gjort så, men det har ju försvunnit pengar osv. Ligger i lite av en tvist med dom angående detta och vill därför inte riktigt rekommendera dom vidare, tyvärr.