Inlägg från: Galathea |Visa alla inlägg
  • Galathea

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

En vän till mig är fotograf men jobbar inte med det på heltid. Hon är duktig och inte alldeles svindyr om man jämför med många andra. Hon bor i Bollnäs. Det här är hennes hemsida velanderfoto.se Hon har en del bilder på sidan så man får se vad hon har gjort tidigare.

• Galathea

halens-länkarna verkar bara fungera om man kopierar den grå texten och lägger till i rutan efter den klickbara länken. om ni fattar vad jag menar :P

• Galathea

kanske menar hon något sånt här? att den är lite mer kompakt istället för lite löst hängande grejor neråt
  • Galathea

Jag fick just en idé! Jag har funderat en hel del på favours, och tänkte kanske ge alla ett par chokladbitar vid sin plats. Det kändes dock lite tråkigt att de skulle äta upp chokladen och sen var det inget mer. Men nu, helt plötsligt, kom jag på det! Man kunde ju göra gipsfigurer och måla dem själv, med en magnet på baksidan så folk kan använda dem på kylskåpet hemma sen. Vad tror ni? Är det en bra eller en dålig idé?

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)