Inlägg från: Fästmön |Visa alla inlägg
  • Fästmön

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Jag var inne på Lilly.dk och såg att de hade rea på både brud- och brudgumkläder. Det var väldigt bra priser enl. mej men jag vet inte hur man beställer, vad frakt kostar osv. Jag har bestämt mej för annat så jag kommer inte att köpa därifrån heller.

Ett tips bara =) 

• Fästmön
    Nudax skrev 2011-12-13 20:20:41 följande:
    De har sidan på svenska också, med bra beställningsinformation. Jag beställde min klänning därifrån och det gick jättebra =) Mailade en hel del med deras kundjtänst innan också och fick alltid välldigt snabba svar. Helnöjd!

www.lilly.dk/Default.aspx?ID=1001
    Ja, men på den svenska sidan verkar de inte ha någon rea... På den danska sidan så kan man gå in under kollektioner sen HER & NU ONLINE TILBUD så finns det massa superbilliga klänningar. Jag hittar inte det på den svenska sidan... Jag kanske inte kollar på rätt ställe =/
  • Fästmön

Jag har ett till tips!

Det finns ju en hel del julpynt som skulle gå att använda för att pynta en bröllopslokal. På Indiska har de väldigt fina värmeljushjärtan som man kan hänga upp (http://indiska.com/system/search/product.asp?id=4903&c=141&page=7&rnum=103) och eftersom det är just hjärtan så är det inte så juligt om man plockar fram det på våren eller sommaren.

Jag kan tänka mej att de rear ut sådan efter jul, då kan man passa på att fynda! 

• Fästmön

BlomAnna - jag har köpt mkt sidenband på eBay. Jättebilligt och bra =)

Har nyligen fått hem ca 25 meter 5-mm band i rött för typ 7 kronor. Jag köper av en säljare som heter majianming2011. 

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)