Inlägg från: AndroSid |Visa alla inlägg
  • AndroSid

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

saraolsson86 skrev 2011-11-01 11:15:02 följande:
    Skriv ett privat mail till författaren på Bröllop Catering hon har hjälpt till flera gånger och är VÄLDIGT duktig på det här med bröllop och att hålla en låg budget
    Väldigt översatt sida...
  • AndroSid

Ni som kör på fejkblommor, lägg gärna upp bild här efteråt och kom med omdöme!
    Jag är rysligt nyfiken på hur de faktiskt ser ut "Irl"Solig

• AndroSid
    Styrka skrev 2011-12-18 11:18:18 följande:
    Tack! Var lite rädd att andra skulle tycka att min,  i mina ögon perfekta, brudbukett var simpel, tråkig och tacky... Endast 114 kr dessutom, och mannen får en kvist till bröstfickan!
    Det finns en hel del människor som är väldigt duktiga på att tycka saker Flört Speciellt när det inte är precis som de själva tänker sig bröllop.
    Jag tror att det kommer att bli hur fint som helst med den buketten, känns som att den bryter av lite "lagom" mot din klänning, om du förstår vad jag menar? Inte för sockersött, liksom.
  • AndroSid

Självklart är det lättare att göra riktigt god mat med riktigt bra råvaror, men ofta går det att rädda även billigare kött Glad

Ett väldigt gott exempel på det (även om det inte är gjort på oxfilé) är tjälknöl, som ju tillagas från fryst tillstånd (har jag för mig?). Billigt och riktigt gott!

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)