Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
Kolla på systemet vilka viner som passar till maten ni ska ha. För även om man gillar ett speciellt vin, betyder inte det att det är gott till allt.
Kolla på systemet vilka viner som passar till maten ni ska ha. För även om man gillar ett speciellt vin, betyder inte det att det är gott till allt.
Ok "Budget brudar"... Jag har en fundering (eller miljontals, precis som ni;) ) Men en fråga: Om man vill servera 3- rätters, hur kommer man enklast (och billigast utan att servera bjäfs) undan?
Jag tänker alltså på hur vad man kan göra för mat, hur lång tid innan man kan förbereda den, osv?
Säkert har någon av er redan funderat på det och kanske har några tips och förslag?
Tack för "3-rätters tipsen"!
Mousse borde man väl kunna göra och frysa in ett tag innan, och ha som efterrätt?
Till förätt kan man ju också ha sådana krustader med någon röra, som man kan göra ett par dagar innan.
Som någon skrev, huvudrätten är ju svårast att göra, om man vill ha den varm. Vilket vi gärna önskar!
angående det här med sminkningar. jag är inte heller särskilt high på att sminka mig men har sett massa videoklipp på youtube. om man verkligen inte tänker betala för en sminkös och investerar lite mer i smink istället kan man kanske trnäa lite inför stora dagen genom att följa youtube :P kanske är en dålig idé-
jag tror inte att 1500 är speciellt mkt då jag (som bor i sthlm) bara hittat för 2000 - 3000 kr uppåt..