Inlägg från: snuttitess |Visa alla inlägg
  • snuttitess

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Imke1977 skrev 2012-02-03 12:56:07 följande:
    det här är oxå lite OT men en fundering på hur ni ska göra med tårta. Jag har fått ett jättebra pris från City Gross här i Gävle som tar 30 kr/bit och då får jag vilken fyllning jag vill. Våningstårta eller vanliga.
    Frågade föresten Ica maxi som jag vet har goda tårtor. och dom tar 40-45 kr per bit/ hysteriskt dyrkt skulle jag säga!!

Men iallafall, vi ska provsmaka på lördag. Och själv vill jag ha chokladmousse och hallongrädde i. Men m2b gillar inte choklad värst.... Tips på smaker som går ihop? Jag tänker just nu lime/hallon.... eller blir det surt och surt kanske?
    Maxi här tar 15kr biten för tårta :) Så verkar skillja sig mycket på priserna.
  • snuttitess
    HannaLinneaA skrev 2012-02-27 23:09:32 följande:

På tal om lurad, är det någon av er som känner till billigbrudklänning.se? Känner mej osäker om jag vågar skicka efter och vill ju inte bli lurad... har hittat en alldeles underbar klänning där men piset känns för bra för att vara sant, någon som erfar denna sida sedan tidigare elelr har hört nått om den??

Tacksam för svar och hjälp!! //Hanna

Vet inte men försökte gå in på länken du la ut fast går inte :/
  • snuttitess
    Imke1977 skrev 2012-03-21 08:52:48 följande:

Budade på och vann hem denna igår för 150 kr inkl frakt!! Helt sjukt! Hoppas min tärna kan ha den nu Ibland har man tur :-P
    Vart hittade du den. Var ju super snygg :)
  • snuttitess

Jag har bott i Göteborg men ska gifta mig där till hösten. Kommer vara mycket under sommaren hos min syster som bor i Göteborg. Så byter gärna bröllops tjänster med någon om de behövs :)

• snuttitess

Håller med Pernillaaa att ullared har snygga kavajer och mycket man kan fynda som dekerationer :)

Min sambo köpte sin kostym på dressman nu, kostar 999kr för kostymer nu. 

• snuttitess

Hej

Ska gifta mig 4/8 i Göteborg och byter gärna tjänster med någon :). Skulle behöva ha hjälp med servering på mitt bröllop. Så säg till om någon vill byta :) 

• snuttitess

Ett tips till er som vill komma undan billigt Tullins högtidsbutik har utförsäljning så 70% rea på allt. Jag fyndade en del där :).

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)