• Ekna

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

hoppar med in i denna tråden =)
    Kan börja med att skriva Hanna05 super fin kläning =)

Vi har inte satt någon budget mer än så billigt som möjligt och då kände jag att man kankse kan hitta lite tips och ideer i denna tråden =)

www.urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.se

• Ekna

Hsmamma klänningen var jätte fin och de kan bli jätte snyggt med den maskerade midjan :)

• Ekna

Jag håller med ovan. Jag gifter mig heller inte fråns 2013 men jag köpte min förra veckan och nu hänger den hemma hos min mamma :) och jag ångrar inte de beslutet en minut utan känner att jag gjorde helt rätt i att jag redan köpt den :)

• Ekna

de var lite därför jag köpte min =) För att den var på rean =) Men du måste ju ha en vikt du sagt att du vill ha. Ska du gå ner 10 eller 20kg så välj klänning efter de. JAg har sagt att jag ska gå ner 5kg till nästa år och då kommer min klänning sitta perfekt =) Så kör på de =)

• Ekna

jag sa först att min tärnor fick betala klännigarna själv men jag hittade klännigar för 180kr st så jag betalade dom dock så känns de som de kommer bli svårt med skor och så =) Men de kommer jag be dom betala själv =)

• Ekna
    drömmer skrev 2012-02-16 18:17:14 följande:
    Ekna: Åh superfin!! Har också tittat på den och hade den varit liite lite mörkare hade jag slagit till!

TAckar =) ja jag kunde inte motstå domnär jag såg dom mmen den fanns i blå innan med tänkte först ta de men den var slut så blev denna rosa =)

Sen kommer de passa super bra med min klänning med så jag är nöjd =) Hoppas du hittar något liknade =)

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)