Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
St James Club e ett all-inclusive hotell som blivit framröstat som bästa bröllopställe 2 år i rad. Va där i dec 2009, helt fantastiskt =)=)
När vi hittat lokalen vi ville ha o bokat den, trots att den är dyr, så kom min pappa o sa att han gärna ville betala för den. Hur snäll som helst, vi har inte räknat med att nån ska hjälpa till, så det blev vi oerhört glada för självklart.
Men.. för att svara på frågan, så de pengarna räknar vi ju in i summan hur mycket det får kosta, för oss är det mer att vi inte vill att allt ska fara iväg o bli för dyrt. Men istället för kuvertavgift kommer vi önska oss pengar till renovering av vårat hus. Det är ju var de pengarna vi lägger på bröllopet skulle gå om vi istället tog en kuvertavgift.
Ja är förövrigt värdelös på budgetar, så ja går bara o tänker att hitta de billiga alternativen i allt. Ja älskar att pyssla o kommer absolut använda mig av mycket som ja hittat bla i denna tråd.
Massa med Kanonidéer !!
Ja tror säkert att du kan få den såld, det är så många som har rosa tema och rosa allt, skittrist att missa så mycket pengar :(
Men som BlomAnna skrev, har hon så bestämda åsikter, tycker ja hon ska köpa klänning själv, eller kolla va en enklare klänning som du tyckte om kostar o säg att hon får runt den summan o betala resten själv.
Min sambo fick oxå med sig alla 16 utan att nån titta åt han ens. Dom verkar inte va så knussliga, hoppas det funkar för alla som behöver. : )
Blom Anna: har samma problem, har i många år vetat vem ja vill ska viga oss, men nu visa det sig när ja hörde av mig att hon är mammaledig : ( skittrist.