• Krila

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Rosi skrev 2012-01-30 04:49:41 följande:

Har beställt en sådan här ring. Kostade ca 1800 kr..  =) Skulle igentligen haft en annan men hittade denna i en tidning och blev kär.  =D Men tog i våra namn. =) kommer komma hem nu under veckan. längtar redan på att få se hur den blev.
    Du kanske redan svarat på frågan, men orkar inte leta=P Vart beställde du denna??? Jag vill åxå ha en ring med namn på utsidan, och samtidigt vill jag ha med bling=P Å de jag hittat som har båda kostar SJUKT mycket pengar. Den här va superfin!
  • Krila
    Krila skrev 2012-03-12 11:50:16 följande:
    Du kanske redan svarat på frågan, men orkar inte leta=P Vart beställde du denna??? Jag vill åxå ha en ring med namn på utsidan, och samtidigt vill jag ha med bling=P Å de jag hittat som har båda kostar SJUKT mycket pengar. Den här va superfin!
    Sorry, har redan hittat ditt svar=)
  • Krila

Jag ska inte heler gifta mig förens nästa vår/sommar. Tråkigt att vänta men har inte råd att göra det denna sommaren. Och jag vill ha just den årstiden för att jag gillar den bäst helt enkelt=) Vi kommer ha ett budgetbröllop men jag jobbar som vikarie bara så man får spara en liten slant varje månad=)

• Krila

till er som ska ha alkoholfritt bubbel. Sprattel fanns det något som hette som såldes på willys bland annat vid nyår är riktigt gott! En stor glasflaska med nån glad figur på=) Jordgubbssmak köpte jag. Är inget fan av alkoholsmaken och dricker bara om jag vill bli full helt enkelt.

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)