Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
ebay är ju otroligt bra att köpa billigt ifrån... jag köpte våra favor askar där ... jätte söta och as billigt!
ebay är ju otroligt bra att köpa billigt ifrån... jag köpte våra favor askar där ... jätte söta och as billigt!
Det var ett år sen jag köpte dem så jag minns faktiskt inte det alls. Det var på ebay iallafal och man får kika lite för det är väldigt olika i pris hos säljarna.
Är det någon som ska ha lite ljusgult i sitt tema så har jag fina "rosenblad" här hemma som jag inte vill ha. Trodde de var vita men de var mer pastellgula.... jätte fina men inte den färg jag skulle ha.
brudklänning kan man köpa billigt via Kina...
Moonias: Tårtan är ju urläcker ... kul när det händer nåt extra när man skär i tårtan... Är sugen på en med rosa och mintgrönt i som ser helt oskyldig ut med vitt på utsidan... hihi
Idag köpte jag 27 meter smalt sidenband i härlig turkos/aqua för hela 20 kr. Vi ska ha ljusrosa, ljusturkos, vitt och lite svart som temafärg. Detta kan vara fint att knyta runt servetter eller ljus eller nåt annat som vill ha lite piffning...
Lät ju som jag har räknat att jag måste ha 27 meter, men det var 3 paket med 9 meter i varje och 3 bet 20kr ;)
Mina tärnor har köpt klänningar på hm ... 399 :-