Inlägg från: AnnaMaria23 |Visa alla inlägg
  • AnnaMaria23

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Brudiframtiden skrev 2012-04-22 20:48:15 följande:
    Är det fler av er som ska ha endast buffé och tårta? Funderar lite på om middagen kommer att gå alldeles för fort??
    Vi ska också ha det så men jag tror ändå det kommer ta minst 3 timmar med middagen! Man kan ju tänka att även om det är buffé så tar man kanske lite mindre saker till ""förrätt" och sedan kan man ju ta igen till "huvudrätt". Sedan vet jag ju inte erat upplägg och så men tänk på alla tal och ev spex och telegram som ska in emellan hela tiden också! Det kommer nog inte gå för fort! Hoppas jag i alla fall haha!
  • AnnaMaria23
    augusti2012 skrev 2012-04-11 17:47:09 följande:
    måste visa lite av mina nya alster och inköp :) 

låda att lägga presentkort mm i. (kostnader: låda på ikea 5 kr, tapet 1m gratis från en sida på nätet. och sidenband 14 kr köpt på tradera)

ram från ikea 9 kr. Ska stå vid maten så man ser vad det är

servett (sytt själv av ikeas kökshanddukar och servettring från ebay 12 st för 69 kr inklusive frakt. Finns i guld och silver och stenen får man välja färg på själv) 

Åååhh vad bra tips!!! Super verkligen!! Perfekt med ramen och servetthållaren!! Kommer nog sno det av dig om det är okej?? Flört

Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)