• Linda L

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

TBA skrev 2012-04-10 10:20:46 följande:
    Ta färjan, en dagskryssning eller dygnskryssning som man kan få helt gratis ibland och handla där :)
    Vilken färja? :) 
  • Linda L
    TBA skrev 2012-04-10 12:11:23 följande:
    Någon av Silja Line eller Viking Line :) Man kan köpa på sig ganska så mycket!
    Jahaa, haha de e ju så jag tänkte göra faktiskt :) 
    Trodde du visste nån färja till tyskland hahaha ;) 
  • Linda L
    TBA skrev 2012-04-10 12:39:36 följande:
    Haha nej, den hade jag också gärna hoppat på! :)
    Tyckte det lät lite föör bra hahaha! ;)

När gifter du dig??
    Vi har precis bestämt oss för ett stort bröllop så vi måste vänta ett tag till.. 
    så jag hör väl inte hemma här i tråden längre... :S 
    Lär ju inte bli till september/oktober som vi tänkt först. Trist men värt att vänta på :)
  • Linda L
    TBA skrev 2012-04-10 13:50:33 följande:
    Vi hade ju planerat detta år! Men ekonomin håller inte... :/ Så det blir nästa vår istället... Supertrist för det känns som om det kommer saker mellan hela tiden som man måste lägga pengar på och man hinner inte spara ens...
    Men oj... det är precis samma här... 
    Han vill vänta till nästa år så vi verkligen kan ha drömbröllopet, men jag vill ha det i år :/
    Han e klok min gubbe så jag måste lugna mig.. för han har ju rätt. Men de e hemskt att vänta.
    Hoppas vi kan följas åt i trådarna och stötta varandra/bolla idéer pusha varandra att SPARA pengar mm.  

• Linda L

Haha! jag vet! han ska fixa jättemycket han sa att vi ska ha solrosor och blommbåge och massa annat! de e kul men orka vänta ett år!? vi ska bjuda på allt, och vi blir typ 100 pers.. så de e bara att acceptera antat jag.. snyft

• Linda L

Skönt att höra att man inte är ensam, jag är så otålig!
    Jag får hänga här med er trevliga brudar och dela tips och idéer :)
    Det är ju faktiskt ganska kul också att kunna detaljplanera ordentligt och dra ut på denna härliga tid!
    Får se det positiva i att inte stressa, då kommer det verkligen bli ett drömbröllop!
    Fast jag har redan köpt placeringkort haha Tungan ute

• Linda L

va härligt!Flört
     glad att jag hittade hit till bt, skönt att prata om allt som snurrar i huvet!

• Linda L
    FruHassel skrev 2012-05-06 12:56:16 följande:
    Mina tärnor har köpt klänningar på hm ... 399 :-
    va roligt! likadana eller olika? bild? 
Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)