• repsara

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

augusti2012 skrev 2012-04-11 17:47:09 följande:
    måste visa lite av mina nya alster och inköp :) 

låda att lägga presentkort mm i. (kostnader: låda på ikea 5 kr, tapet 1m gratis från en sida på nätet. och sidenband 14 kr köpt på tradera)

ram från ikea 9 kr. Ska stå vid maten så man ser vad det är

servett (sytt själv av ikeas kökshanddukar och servettring från ebay 12 st för 69 kr inklusive frakt. Finns i guld och silver och stenen får man välja färg på själv) 

Jag har också kollat på servettringarna, beställde du endast 12 st - alltså ett paket, eller flera?
    Vet inte riktigt hur man ska gå tillväga om man vill ha flera, vore ju smidigast att få det samfraktat.
  • repsara
    nrkpgbrud skrev 2012-05-09 21:10:50 följande:
    Ett budget tips från mig.Dekoration till mottagningen. 24st servettblommor i Ljus och något mörkare Lila.

Kommer att bli något åt detta håll med en mörklila organza över vit duk (Provbild)

Kostar inte många kronor. Går åt 3 servetter till 2 blommor och "grön" ståltråd.
    Vasen kommer från IKEA och kostar 5kr/st så det är inte hela världen om de skulle gå sönder ;)
    Enkla att göra. Kan skicka instuktioner om nån vill ha. 
    Jättefina!
  • repsara

Budgettips!

IKEA har nu familyrabatt på champangeglasen, ist för 39kr/6 st så tar dom nu 19kr/6 st!!

Vi ska passa på att köpa eftersom vi ska vara i en lokal som inte har champangeglas

• repsara
    Pekkiisch4 skrev 2012-05-23 17:13:07 följande:
    Hur länge gäller de rabatten ? :)
    Den gäller till den 3/6
Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)