Inlägg från: 8september2012 |Visa alla inlägg
  • 8september2012

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Jag köpte en två delad brudklänning,sjal och väska samt väst och plastrong i samma tyger på Tradera för 500kr !!

• 8september2012
    nrkpgbrud skrev 2012-05-09 21:10:50 följande:
    Ett budget tips från mig.Dekoration till mottagningen. 24st servettblommor i Ljus och något mörkare Lila.

Kommer att bli något åt detta håll med en mörklila organza över vit duk (Provbild)

Kostar inte många kronor. Går åt 3 servetter till 2 blommor och "grön" ståltråd.
    Vasen kommer från IKEA och kostar 5kr/st så det är inte hela världen om de skulle gå sönder ;)
    Enkla att göra. Kan skicka instuktioner om nån vill ha. 
    Du får hemskt gärna maila beskrivningen till mig också Tack på förhand!!   kristina.fredrikson@hotmail.com
  • 8september2012
    BlomAnna skrev 2012-05-20 21:05:47 följande:
    Hittade på deras hemsida att brinntiden är ca 4 timmar. Det är ju en hyffsad stund. Sånna får det nog bli. tack för tipset!
    Har såna ljus hemma,och har haft dom tända i skålar med vatten,minns ej hur länge dom brann,men till slut så tar dom in vatten,och slocknar.
    Men det är väldigt vackert med flytljus,ska själv ha det i september:)
  • 8september2012
    Indra skrev 2012-06-03 09:42:53 följande:

Jag har precis provat göra egna små presentaskar, supersöta! Istället för att köpa för 9-13 kr styck så har jag gjort ett mönster i PP som jag skrivit ut, botten får vara vanligt vitt papper och locken i mönstrat. Billigt, personligt och enkelt om man har lite pysseltid.

Tänker fylla med rosa/vitt godis.

:oD

Härligt:) Hasr du ng  mall som du vill dela med dig av? Bild på färdiga askar? maila mig gärna på: kristina.fredrikson@hotmail.com      eller länka i tråden:)
Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)