Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
istället för att köpa för att dra ner lite på kostnaderna. Nu går de på ca 6kr styck istället för 19kr styck som calligraphen skulle haft .. Är himla nöjd med dem..
tack tjejer. Känner samma sak En kollega till mig har en sån pappersskärare så hon ska fixa det åt mig. Då blir det riktigt snyggt Det blir lite enkla inbjudningar, men det får bli så. Tiden räcker inte till.
Skulle vilja ha en rosett där fram men jag får fasiken inte till det :-/
hsmamma: Inte snålt alls med jordgubbstårta. Vi ska nog ha vanlig prinsesstårta fast med vit marsepan. Men tårtan ska man ju ha en som NI tycker om. Ska man blidka alla blir det svårt. Och jordgubbstårta gillar ju dom flesta. Bra val
det här är oxå lite OT men en fundering på hur ni ska göra med tårta. Jag har fått ett jättebra pris från City Gross här i Gävle som tar 30 kr/bit och då får jag vilken fyllning jag vill. Våningstårta eller vanliga.
Frågade föresten Ica maxi som jag vet har goda tårtor. och dom tar 40-45 kr per bit/ hysteriskt dyrkt skulle jag säga!!
Men iallafall, vi ska provsmaka på lördag. Och själv vill jag ha chokladmousse och hallongrädde i. Men m2b gillar inte choklad värst.... Tips på smaker som går ihop? Jag tänker just nu lime/hallon.... eller blir det surt och surt kanske?