• Rosi

Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)

Hanna05 skrev 2011-10-31 19:27:46 följande:
    Fast jag kan tycka att save the date är som en inbjudan så tycker det blir lite "kaka på kaka" :)
    Skickar man inbjudningarna runt Januari så borde väl de flesta ändå veta och meddela direkt? Sen kan man sätta ett tidigare OSA kanske runt april månad och de som inte svarat , ringer man upp och kollar med :)

Jag tycker inte det är lika kul att skicka ut en inbjudan då alla redan vet att vi ska gifta oss då ? Det blir lite fel i mina ögon :P Men det är ju vad jag tycker :)

Vi kommer gifta oss i Aug och skickar våra inbjudningar i Januari.
    Håller helt och hållet med... Alla jag ska bjuda vet ju redan att vi ska gifta oss. och så spara man ju pengar om man skiter i Save the date.
    Jag kommer med skicka ut mina i Januari, och har sista datumet den 1/6 Nästan två månader före vi gifter oss..
  • Rosi

Jag kan rekomendera att prova The river. (vitt vin) Tror det kostar 165 kr i bag i box... Och en flaska kostar typ 59kr... Det kommer vi ha iaf. =)

• Rosi
    augusti2012 skrev 2011-12-14 20:32:06 följande:
    viewitem.eim.ebay.se/Party-Decoration-Red-Car...

provar igen  
    Sådan ska jag med köpa... Du hittar möe bra!! =) Det står iaf att det ska kunna ha den ute..
    Kommer nog lägga ut playwood på gräset och den över..  =) Kommer bli en toppen dag.. =)
  • Rosi
    28juli2012 skrev 2011-12-17 18:16:21 följande:
    Jag har nyss beställt brudbukett från ebay, hoppas att den är lika fin som på bilderna. =)
    Nån annan som beställt eller tänkt ha fejkblommor?
    Jag har med tänkt att ha de.. vilka köpte du.. lust att länka??
  • Rosi
    Just Me skrev 2012-01-07 22:59:37 följande:
    Nu alla experter  
    Var har ni köpt tärnklänningar, ni som köpt sådana?
    Bomba mig med tips o idéer. Söker i vår temafärg mörklila.  
    Finns många fina lila klänningar på www.bonprix.se älskar den sidan.. =)
  • Rosi

Jag hoppas på att vi kommer hålla våran budget på 35000kr.
    Vi har fått nerdraget pris på:
     fotograf,
     live band,
     kommer göra maten själv jobbar på en resturang så jag får bra priser där igenom,
    köper en väldigt billig ring mitt högsta pris är 1200 kr.
    tärn klänningaran från bonprix.  två för 600 kr. då är deras bolero inräknad.
    Köper mycket från ebay.se
    Allt i lokalen finns redan så jag behöver inte köpa något för de.
    Mannen får låna militärens kostym gratis. '

Sen är det mycket mer jag säkert glömt nu.. =)

• Rosi

Jag har hittat min ring! passa väldigt bra ihop men förlovnings ringen.
  • Rosi

Jag gjorde en lite provduning idag. =)
    Men saker jag har gjort själv men även fyndat här på BT.. =)

Kommer dock vara andra färger på program och namnskyltar samt vara röda nejlikor i bollarna.. =)
  • Rosi
    drömmer skrev 2012-01-09 16:10:31 följande:
    Åh så fin!! Vart finns den?

Jag har också hittat min ring, men för budgetens skull borde jag hitta en annan då den ligger aningen dyrare än vad budgeten säger Drömmer
    Tinzi skrev 2012-01-09 16:09:10 följande:
    Var? pris?
    Rosi skrev 2012-01-09 15:15:46 följande:
    Jag gjorde en lite provduning idag. =)
    Men saker jag har gjort själv men även fyndat här på BT.. =)

Kommer dock vara andra färger på program och namnskyltar samt vara röda nejlikor i bollarna.. =)
    Fint! :)
    http://www.albrektsguld.se/page.jsp?node=170&articleNo=2314631&step=4&&productType=1&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=&attributeType_1=438&articleNo=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E

Kostar bara 299 kr.. =) Den är lika fin på bilden som den är i verkligheten. Äkta silver.
Svar på tråden Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)