Cosy skrev 2012-01-23 09:08:40 följande:
Cattis77 skrev 2012-01-22 20:56:11 följande:
Fast det blir ju rätt många timmar...antar att de måste vara vid lokalen senast 3 på eftermiddagen, och jag tror inte de kommer vara färdiga förräns runt 23 på kvällen....ungefär när kaffe/tårta och så är över och den disken är omhändertagen. Det är mina arbetskamrater. Inga jag umgås med direkt, men vi känner varandra ganska väl :)
Jag tycker det är en okej summa att ge. Jag kommer tyvärr inte ha råd att ge en sån summa utan den kommer ligga runt 500kr per person och jag hoppas vi kan hitta människor som ställer upp på det. Samtidigt så tycker jag att summan som ges ska överensstämma med arbetsbördan
Det vi behöver hjälp med är
Lägga upp förrätten på enskilda talrikar och bära ut
Plocka av tallrikarna från förräten
Plocka fram buffen samt fylla på
Duka av
Plocka fram dessertbordet
Duka av
Diska
ev stå i baren
men som sagt det mesta ska vara klart så det som behövs göras är det sista innan severing. Och jag tror 3personer skulle vara lagom under middagen och en kanske två senare på kvällen. så nu får man börja kolla runt bland vänners vänner.
Jag tycker inte heller att 500 kr är lite.. själv fick jag 300 kr för ett par timmar. Och då jobbade jag svart på en resturang.
Vi kommer bara ha serverings folk under middagen sen så kommer ´min sambos syster dotter stå i baren och det ville hon göra helt själv. =)