Jag håller med om att det är trevligare utan tjafs, och jag har ett förslag som kanske kan göra alla nöjda:
Om du har en lång radda med bilder på klänningar som du velar mellan, så starta en ny tråd i klänningsforumet, men skriv gärna en länk här isf.
Om vi bara hade varit två tre stycken i denna tråd, så hade man väl kunnat posta lite vad man vill, men vi är många som är intresserade av ämnet budget, så varför inte hålla sig till det ämnet i denna tråd? Som jag sagt tidigare, så är det såklart kul att se vad man kan fynda för en bilig peng, klänningar också, men det finns en hel avdelning i forumet för brudklänningar och det skulle vara roligare om detta fick lov att vara en tråd där vi diskuterar budget och ger tips på hur man kan spara på allt möjligt.
Jag tycker faktiskt att jag och andra har bett på ett trevligt sätt om detta (iaf de första två gångerna ), så det är rätt tråkigt att man bara struntar i vad vi bett om, och sedan surar över att inläggen blivit anmälda och borttagna. Den diskussionen tycker jag att man får ta med redaktionen.