Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
På min blogg kan ni se hur jag gjort mysticcc.blogg.se/category/brollop.html
Vet inte om jag tipsat er....men Ellos rear ut silvriga pumps för 125kr styck. Jag har köpt hem till mina tärnor, och de var supersköna och satt väldigt bra! Stod att de var små i storlekarna, men det var de inte.
På wikipedia står lite om var New yorker har sina butiker:
http://sv.wikipedia.org/wiki/New_Yorker
Haha tyvärr augusti 2012, jag kör på samma linje som Styrka .
Ska ni ha ringarna som vigselring Rosi och Sara1291? Jag blev också sugen, men då jag redan förälskat mig i en annan som passar perfekt till de två ringar jag redan har så tänkte jag att sambon kunde få ge ngn av dom till mig att ha på högerhanden en annan gång. Hemsidan ligger nu på hans favoriter
Jag gifter mig inte heller förrän 2013 men planerar också att köpa brudklänningen snart. Det är mitt sätt att få ner kostnaderna. Att jaga billigt på ex rea redan nu och sprida kostnaderna .
Så hsmamma, vill du ha den. KÖP DEN!! .
Malinax: Jag ska prova brudklänningar om en månad. Då ska vi till gbg så jag tänkte passa på när jag har ena tärnan med mig . Ska annars köpa på Ebay men vill prova så jag vet att det verkligen är rätt modell. Kanske ändrar mig helt när jag testar ;).
Vi har också kommit långt i planeringen i tankarna... Maten ska vi försöka göra mycket själva, ska provlaga förrätt och sådant till ett recept vi gillar och som går att frysa ner och ta upp utan att det blir torrt eller tråkigt till utseendet.
Har börjat handla lite smått också. Näbbklänningar är klara och en del av småpojkarnas kläder. Min sambo har provat kostym och så har jag köpt skor till tärnorna. Gäller att slå till när rätt pris kommer .