Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
BlomAnna skrev 2011-10-06 14:36:35 följande:
Någon som har en bra idé på vad man kan använda toma barnmatsburkar till?
Som bilden fast lmed barnmatsburkarna ;)
Någon som har en bra idé på vad man kan använda toma barnmatsburkar till?
Måste tala om att jag var på LAGERHOUSE igår. Älskar den butiken o allt de säljer
Man kan hitta fina saker för billig peng där. Det var det jag ville säga ;) såg bl.a. Några orange färgade dekorations band för 2 kr/10 m
Ville bara berätta att vi igår var och köpte våra förlovningsringar :) är helt överlycklig. det blev den jag ville ha <3
han hittade oxå en som passade. totalt hamnade det på 3 342 kr :)
saknar inspirationsbilder i tråden :(
angående det här med sminkningar. jag är inte heller särskilt high på att sminka mig men har sett massa videoklipp på youtube. om man verkligen inte tänker betala för en sminkös och investerar lite mer i smink istället kan man kanske trnäa lite inför stora dagen genom att följa youtube :P kanske är en dålig idé-
jag tror inte att 1500 är speciellt mkt då jag (som bor i sthlm) bara hittat för 2000 - 3000 kr uppåt..
Idag var jag och tittade på brudklänningar på MK Brud o Fest i Södertälje.
Min tanke var att vara så sparsam som möjligt men nu vill plötsligt familjen hjälpa till med att betala de flesta utgifterna för bröllopet så då kan jag lägga lite mer på en klänning. Jag köpte iaf min brudklänning idag på den butiken och klänningen som egentligen kostade 12.900 fick jag betala 8.900 kr för. Det var den första och enda klänningen som jag provade i den butiken. Det som var bra var att man fick avbetala den lite i taget så jag började med 500 och varje månad kmr jag betala 3000 kr. Det känns så himla skönt. Och det blev en vacker kläning som passade mig perfekt, det kändes rätt helt enkelt. Priset kändes inte heller helt fel.