Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
Hur gör ni med städning, ni som hyrt lokal?
Jag tror jag just spräckte vår budget rejält.... Har hittat en fotograf (sambon tycker vi ska lägga pengar där då det är minnen som varar för evigt ) vi vill ha och de har just nu ett erbjudande om en heldagsfotografering samt hår o makeup för 8000:-. Det är ett bra pris, men inte riktigt vad vi budgeterat för . Så nu gäller det mer än någonsin att jaga bra priser på annat
Att hjälpa varandra låter ju toppen ! Jag bor i Blekinge! Ska dock inte gifta mig förrän nästa år, men önskar folk som vill sjunga i kyrkan eller hjälpa till med serveringen osv.
Har förresten ett jääättebra tips angående kostymer till männen :).
Ni som har nära till Ullared eller tänkt sig dit överhuvudtaget, köp kostym där!
Jag och min blivande var där i lördags och tittade lite. Hittade en jättesnygg kostym i grått, vi vill inte ha svart mitt i sommaren. Väldigt stilren och snygg!
Kostade endast 548:-
Men tjejer, vi ska inte heller gifta oss förrän nästa vår, jag hänger här för att samla på mig massa idéer och annat får att få ner kostnaderna iaf. Är man ute i god tid tror jag man kan spara massor på reor och annat. Jag tänkte t.ex passa på att hålla utkik efter rea i bröllopsbutikerna nu i höst för att få ner kostnaden på bröllopsklänning .