moonias skrev 2012-02-10 17:41:05 följande:
Har precis skickat iväg en beställning till Landybridal (kinasida) på en måttsydd klänning och lite annat. Kan tipsa om att de fram till alla hjärtans dag har 20% rabatt på allt på hemsidan!
Jag beställde klänning med några ändringar (längre släp och möjlighet att fästa upp släpet efter vigseln), underkjol, slöja efter min egen design samt en liten tygpåse i samma tyg som klänningen, alltihopa, med frakt, gick på 3202kr :).
Vi kör på buffé med mat från City Gross där min tärna jobbar :). Tårta har vi tänkt beställa en liten tårta och sen själva baka och dekorera cupcakes att sätta runt omkring.
Vill dock även ha någon form av förrätt, vet dock inte riktigt vad, någon som har nån idé? Det får inte vara för dyrt, gå att göra själv och inte vara för jobbigt att tillaga ;). Optimalt skulle vara om man även kan laga det eller iallafall förbereda till nästan klart i förväg.
Soppa är en sjukt bra och billig förrätt. Dock krävs det ju att någon värmer den och serverar den och gifter ni er på sommaren kanske det inte är så kul... Men man kan ju även ha kall soppa typ gazpacho.