• maxmamma

Respektera övriga brudpar...

Chicita, det hör väl till vanligt folkvett att man tycker synd om människor råkar ut för såna här missöden även om det inte var din avsikt att fika efter tycka synd om mig kommentarer.

Är man männsklig o  har fått en sund uppfostran då känner man med människor som råkar  ut för saker oavsett  om det handlar om knäppa människor som klampar omkring o beter sig åt som de krypt upp ur nån håla i marken eller nått nått annat.

Jag kan då stå upp o säga att jag blev väldigt ledsen för er skull o tycker ärligt talat synd om er oxå som råkadde ut för detta.

Och jag kan ju tala om att jag hade inte varit varken snäll eller trevlig om någon gjort så här mot mig o min blivande o våra vänner o familjer.

Att fråga om man får låna toaletten eller om det är okej att låna en stol en soffa för att amma sitt barn är oxå nått man gör som vuxen med lite vett o ettikett i skallen.

Jag hade gladeligen lånat ut toan eller låtit nån sitta o amma sitt barn om de hade frågat först.

Sen att försöka schasa iväg er som nå j-vla strykar hundar är bara så fult gjort. Finns inget som ursäktar ett sånt beteende.

Snoka i nån annans festhäften o kommentera oavsett åt vilket håll är oxå bara så respektlöst. 

Hoppas de som gjorde så mot er läser dessa inlägg o skäms som en hund med svansen mellan benen. inte mer än rätt i så fall. 

Svar på tråden Respektera övriga brudpar...