Respektera övriga brudpar...
Alltså att få folk att förstå att dom oftast inte är helt ensamma om att gifta sig den dagen och att man kanske måste tänka ett snäpp längre ibland
Allt blir ju vad man gör det till.
Vi hade kunnat gå och irritera oss på detta hela kvällen sen. Men då hade vi ju bara förstört för oss själva.
Istället vände vi det till något kul och gick och småskrockade lite åt det brudparets gäster som säkert önskade att dom var på vår middag istället när dom satt där uppsträckta i finkläderna på finmiddagen
(sen hade dom säkert jättetrevligt på sitt bröllop också, men eftersom någon gäst hade uttalat en önskan om att få stanna på vårt bröllop för det verkade roligare, så lät vi den tanken gro och växa till något positivt istället för "f-n dom rotade i våra saker" )
Och det kan ju kanske vara något att tänka på...
Vänd saker som går fel till något positivt.
I absolut värsta fall så är det något ni kan skratta åt när de värsta nerverna har lagt sig
Oh yea... en konspiration mot oss med lite större "bagage"
Jag tycker att vi ger Alyllyra i uppdrag att undersöka detta på nästa resa och ta reda på hur dom ser på tjockisar och deras policy med "extra bagage" och den där "övervikts-boten" man tydligen kan få...
Alltså om jag vill ta en extra kakbit till kaffet innan jag kliver på planet (eller tja en extra kakbit till varje kopp kaffe sista året innan resan) så ska jag väl inte behöva böta för övervikt?
jag menar... det är ju inte viktväktarna