Inlägg från: Hanna och Petter |Visa alla inlägg
  • Hanna och Petter

Provuppsättning - vad tycker ni?

ewaulrica skrev 2011-10-28 19:07:47 följande:
    är det du på bilden? den där bilden sparade jag ner för typ 3 månader sen! :) fint är det iaf! ;)
    Tänke precis detsamma.... Hade med mig den bilden till min frisör den 1 okt och tror nog att jag sparade ner bilden långt tidigare..
  • Hanna och Petter

Varför vil man fejka en bild på sin uppsättning? Märkligt. Är det egentligen en frisör som försöker göra reklam för sig själv genom att låtsas vara en nöjd kund?

• Hanna och Petter
    ewaulrica skrev 2011-11-08 18:02:32 följande:
    möjligheten finns ju fortfarande att det var FRISYREN (alltså vilken sorts frisyr som man har gjort) som man ville visa, och då behöver det ju egentligen inte betyda att det är just den personen (Mrs Kamprad) som är på bilden ;)

Fast å andra sidan fattar jag då inte vitsen med att låta folk berömma uppsättningen och säga att det var fint, och sen säga tack... ?? Obestämd (om det inte ens är man själv på bilden)

Och jag håller med, vill man göra reklam så lägg för 17 ut en bild på nåt eget ni gjort, så man kan bedöma efter det! :) (om det nu är så vill säga)
    Men då borde hon cäl inte lagt till (C) och sitt namn över bilden som för att visa att det är hennes? Så att ingen "snor" den... 
  • Hanna och Petter

Och att det skulle vart BT som la till vattenstämpeln? Ge dig. Skulle sajten listat ut när du tog fotot och bara bestämt sig för att lägga till det?

Hade det gått till så och du var medveten om reglerna för upphovsrätt till bilder antar jag att du hade sett till att felet blev fixat. (utan att nån hade behövt påpeka det för dig) 

Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?