Inlägg från: ewaulrica |Visa alla inlägg
  • ewaulrica

Provuppsättning - vad tycker ni?

Soon Mrs Kamprad skrev 2011-09-09 17:20:54 följande:

glömde ju lägga till bilden men här är den, såhär ska mitt hår se ut på min stora dag
    är det du på bilden? den där bilden sparade jag ner för typ 3 månader sen! :) fint är det iaf! ;)
  • ewaulrica
    Mariamilena80 skrev 2011-11-06 18:58:19 följande:
    Gud va skumt med denna bild var en av flera som jag hade som tips till  min frissa innan jag skulle gifta mig den 2 sep-2011 och den bilden är tagen i april -2011 ?? Vem äger då bilden??
    Såg nu att fler skrivit samma sak som mig....

Lägger upp bilden:

förmodligen inte hon på bilden ;) hon har nog bara gjort en liknande frisyr? eller så gjorde hon det i somras eller nåt? (för bilden ligger ju ute och som sagt, det var FLERA månader sen jag sparade ner den från google)
  • ewaulrica

eller så har hon helt enkelt dröjt med inlägget.. ;) hon kanske gjorde det i somras?

• ewaulrica
    Hanna och Petter skrev 2011-11-07 20:50:43 följande:
    Varför vil man fejka en bild på sin uppsättning? Märkligt. Är det egentligen en frisör som försöker göra reklam för sig själv genom att låtsas vara en nöjd kund?
    verkar så.. skrivs pris, namnuppgifter på frisören och vad den kan göra med fetstil annars? verkar liiiite konstigt...tycker också det luktar lite smygreklam?  
  • ewaulrica

hoppas att den där Gizela kan göra håret så där snyggt också... så hon håller vad hon lovar hehe! ;)

• ewaulrica

möjligheten finns ju fortfarande att det var FRISYREN (alltså vilken sorts frisyr som man har gjort) som man ville visa, och då behöver det ju egentligen inte betyda att det är just den personen (Mrs Kamprad) som är på bilden ;)

Fast å andra sidan fattar jag då inte vitsen med att låta folk berömma uppsättningen och säga att det var fint, och sen säga tack... ?? Obestämd (om det inte ens är man själv på bilden)

Och jag håller med, vill man göra reklam så lägg för 17 ut en bild på nåt eget ni gjort, så man kan bedöma efter det! :) (om det nu är så vill säga)

• ewaulrica
    Soon Mrs Kamprad skrev 2011-11-09 13:48:20 följande:
    Jag förstår nu i efterhand att jag borde skrivit klart och tydligt att JAG HAR VARIT OCH FÅTT PROVUPPSÄTTNING UTIFRÅN DENNA BILDEN OCH DEN BLEV VÄLDIGT LIKT. Just då så tänkte jag bara visa er hur jag skulle ha det och eftersom det var denna bild jag hade med både till frisören och frisyrmakarn och hade den sparad i datorn så lade jag upp den, tyvärr. Gjort är gjort och kan inte göras ogjort tyvärr för då hade jag skrivit det.
    Fin bild, fin frisyr. Synd att det inte är du. Lite svårt för oss att bedöma en bild på en frisyr, dels föreställande någon helt annan, taget från nätet, och dessutom har vi ju inte en ANING om det ens är likt? Lite tokigt också att rekommendera en frisör när man egentligen inte fått sett ett verk gjort av henne.

Hade varit sååå mycket roligare att få bedöma din frisyr istället för en googlad bild! 

Gjort är gjort och för min del är det helt lugnt! :) Jag hoppas du verkligen blir sådär fin på din stora dag! (och att det inte är enbart en önskedröm du har... ;))
  • ewaulrica

Varför lägger du isf inte ut en bild från "Gizelas" hemsida? Hon har ju tydligen gjort något liknande? Såg att hon tydligen är "medlem" här på bröllopstorget också? Får man vara det och göra reklam i sin presentation?!

• ewaulrica

Häromdagen stod det dessutom i hennes (Gizelas) gästbok att hon inte ens har utbildning? Men det verkar borttaget? Förvånad Kul att hon får rekommendationer på det här sättet då iaf. Det lär hon väl behöva.

• ewaulrica
    Erin skrev 2011-11-09 15:46:16 följande:
    Shit... Gud vad Ni håller på fortfarande trots att hon bett om ursäkt... Alla kan göra/skriva/agera fel men det innebär inte att Ni ska stå och hacka ner på en, en efter en... Jag tror att budskapet har kommit fram...
    LÄGG NER NU med en massa onödiga kommentarer... Detta är sååå typiskt tjejer..
    Lägg ner & gå vidare nu...
    så du tycker inte att det är ok att diskutera otillåten/tillåten reklam, osv? Har hängt på BT rätt så länge och börjar bli van.. det handlar inte om att hacka på nån. Det är ett DISKUSSIONSforum och gillar man inte det så varsågod, läs inte! Jag skriver vad jag vill och "lägger även ner" när jag således vill.

Hursomhelst. Snygg frisyr iaf. Den har jag sparat ner själv för några månader sen! ;)
  • ewaulrica
    TheAndieGirl skrev 2011-11-09 20:37:34 följande:
    men vänta lite nu... om vi ska börja med vem som bryter mot regler så är det väl väldigt många inne på BT som gör det... med tanke på att det är väldigt många inkl du (mitt tycke) är otrevliga...

å jo, jag har läst reglerna på angående forumet... och jag förklarade att när det kommer till mobbning så spelar det ingen roll om en människa gör smygreklam eller inte för oavsätt så är mobbning fel i min mening!

och kära du! jag viftar inte med någon flagga....

men denna regel är det väldigt många som bryter...

". För att detta ska fungera krävs vissa ramar och regler. Forumet ska vara en central plats för debatt med en trevlig ton. Alla ska känna sig välkomna och positiva till medverkan i forumen, välj därför ord med omsorg. Det hör till god ton att följa generell netikett vilket annars kan leda till avstängning."
    såhär är det.. om du går tillbaka och läser så har jag varit allt annat än otrevlig. (mot TS) den jag blev otrevlig mot var mot dig, du som kommer in mitt i diskussionen och börjar anklaga oss andra för att ha gjort fel. Jag har sagt till TS att det är ok, att det är lugnt för min del, att jag önskar henne all lycka på den stora dagen, t o m gett henne mer inspiration i form av länk till tråd för oss med långt hår? så hur får du det till att jag mobbas? Obestämd

Vad man däremot bör undvika skriva, tycker jag, är saker som "Lägg ner" följt av en massa "!!!!" , gärna med STORA BOKSTÄVER, det om något kan uppfattas väldigt provocerande. (om du kollar på ditt första inlägg så är inte det så himla trevligt i tonen, nu om något)

Lägger ner detta nu. Önskar Soon Mrs Kamprad en fin dag, frisyren är återigen otroligt vacker hursomhelst och hennes ursäkt är fullkomligt godtagen! Flört
  • ewaulrica

TheAndieGirl: vill passa på att be om ursäkt till dig också, om du uppfattade att jag var otrevlig i tonen mot dig :) bröllopstorget ska ju vara en härlig plats att vistas på, mycket kärlek om man säger så! ;)

• ewaulrica
    Erin skrev 2011-11-10 10:31:29 följande:
    Det jag ville komma fram till var att några kom med snarlika kommentarer. Helt onödigt. Varför  valde jag att skriva vissa meningar med stora bokstäver, jo för att någon gång måste det vara måtta....
    Vissa inlägg var provocerande.... jag menar tycker du/någon att det är lagbrott och att der stridet mot BT  regler, osv, varför inte anmäla inlägget istället??? Nej för då passar det att skriva kommentar efter kommentar fastän TS bad om ursäkt....

Alla har säkert befunnit sig i mer eller mindre samma situation och ALLA kan göra/skriva/agera fel som jag skrev tidigare, man är bara mer än en människa.
    Men men.. nog från mig..
    Lycka till alla Ni blivande brudar med Era bruduppsättningar och hoppas Ni får som Ni vill ha det..
    Peace out Glad
    SkålFlört
Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?