Provuppsättning - vad tycker ni?
glömde ju lägga till bilden men här är den, såhär ska mitt hår se ut på min stora dag
eller så har hon helt enkelt dröjt med inlägget.. ;) hon kanske gjorde det i somras?
hoppas att den där Gizela kan göra håret så där snyggt också... så hon håller vad hon lovar hehe! ;)
möjligheten finns ju fortfarande att det var FRISYREN (alltså vilken sorts frisyr som man har gjort) som man ville visa, och då behöver det ju egentligen inte betyda att det är just den personen (Mrs Kamprad) som är på bilden ;)
Fast å andra sidan fattar jag då inte vitsen med att låta folk berömma uppsättningen och säga att det var fint, och sen säga tack... ?? (om det inte ens är man själv på bilden)
Och jag håller med, vill man göra reklam så lägg för 17 ut en bild på nåt eget ni gjort, så man kan bedöma efter det! :) (om det nu är så vill säga)
Varför lägger du isf inte ut en bild från "Gizelas" hemsida? Hon har ju tydligen gjort något liknande? Såg att hon tydligen är "medlem" här på bröllopstorget också? Får man vara det och göra reklam i sin presentation?!
Häromdagen stod det dessutom i hennes (Gizelas) gästbok att hon inte ens har utbildning? Men det verkar borttaget? Kul att hon får rekommendationer på det här sättet då iaf. Det lär hon väl behöva.
Soon MrsKamprad: lite mer inspiration :) www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m4032854-1.html
TheAndieGirl: vill passa på att be om ursäkt till dig också, om du uppfattade att jag var otrevlig i tonen mot dig :) bröllopstorget ska ju vara en härlig plats att vistas på, mycket kärlek om man säger så! ;)