• Erin

Provuppsättning - vad tycker ni?

Shit... Gud vad Ni håller på fortfarande trots att hon bett om ursäkt... Alla kan göra/skriva/agera fel men det innebär inte att Ni ska stå och hacka ner på en, en efter en... Jag tror att budskapet har kommit fram...
    LÄGG NER NU med en massa onödiga kommentarer... Detta är sååå typiskt tjejer..
    Lägg ner & gå vidare nu...

• Erin
    ewaulrica skrev 2011-11-09 16:23:40 följande:
    så du tycker inte att det är ok att diskutera otillåten/tillåten reklam, osv? Har hängt på BT rätt så länge och börjar bli van.. det handlar inte om att hacka på nån. Det är ett DISKUSSIONSforum och gillar man inte det så varsågod, läs inte! Jag skriver vad jag vill och "lägger även ner" när jag således vill.

Hursomhelst. Snygg frisyr iaf. Den har jag sparat ner själv för några månader sen! ;)
    Det handlar inte om att inte kunna diskutera saker och ting, givetvis ska man kunna göra det. Men dem flesta här diskuterade ej på ett moget nivå, utan ifrågasatte allt fastän TS bad om ursäkt ett par ggr, ja då tycker JAG att man BÖR LÄGGA NER och inte hacka på en mer eller förlänga.
  • Erin

Det jag ville komma fram till var att några kom med snarlika kommentarer. Helt onödigt. Varför  valde jag att skriva vissa meningar med stora bokstäver, jo för att någon gång måste det vara måtta....
    Vissa inlägg var provocerande.... jag menar tycker du/någon att det är lagbrott och att der stridet mot BT  regler, osv, varför inte anmäla inlägget istället??? Nej för då passar det att skriva kommentar efter kommentar fastän TS bad om ursäkt....

Alla har säkert befunnit sig i mer eller mindre samma situation och ALLA kan göra/skriva/agera fel som jag skrev tidigare, man är bara mer än en människa.
    Men men.. nog från mig..
    Lycka till alla Ni blivande brudar med Era bruduppsättningar och hoppas Ni får som Ni vill ha det..
    Peace out Glad

Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?