Inlägg från: Silketuss |Visa alla inlägg
  • Silketuss

Provuppsättning - vad tycker ni?

Ojdå, det var riktigt fult gjort av tjejen som försökte göra reklam på det där sättet. Nu, när hon är avslöjad, antar jag att hon ångrar sig bittert, för hon har ju gjort bort sig riktigt ordentligt. Jag skulle aldrig anlita henne iaf. Hon har ju visat vad hon går för på det allra sämsta sättet man kan. 

Slutsats: man ska alltså akta sig för tjejen som påstås ha gjort den här frisyren, eftersom hon inte lyckas göra så bra uppsättningar att hon hittat en enda bild hon vill sätta ut, och som hon inte stulit från nätet. Glasklart!?

• Silketuss

Är det någon mer som fått mejl från ts pga det ni skrivit i tråden? Förresten, är det inte olagligt att utge sig för att ha copyright på bilder som man inte äger? 

• Silketuss
    Erin skrev 2011-11-09 15:46:16 följande:
    Shit... Gud vad Ni håller på fortfarande trots att hon bett om ursäkt... Alla kan göra/skriva/agera fel men det innebär inte att Ni ska stå och hacka ner på en, en efter en... Jag tror att budskapet har kommit fram...
    LÄGG NER NU med en massa onödiga kommentarer... Detta är sååå typiskt tjejer..
    Lägg ner & gå vidare nu...
    Jag har inte fått någon ursäkt för det hon skrev i sitt mejl till mig! Kan säga att det som står där gör att allt verkar ännu mer misstänkt, så jag anar verkligen ännu mer ugglor i mossen nu, än jag gjorde tidigare...och gjorde mitt första inlägg i tråden. Om man bryter mot reklamregler eller andra regler, ska man inte räkna med att folk står och stryker en medhårs, bara för att man kommer med halvdana ursäkter. Det enda som återupprättar förtroendet, är väl om det kommer upp flera, äkta bilder som visar exempel på vad denna Gizela åstadkommer med sina egna händer, ist för  lånade "inspirationsbilder" från cyberspace!

Blandar man ihop "mig" och "henne", är det verkligen misstänkt! Det är min åsikt, och den står jag för!!! 
  • Silketuss
    Soon Mrs Kamprad skrev 2011-11-09 16:52:00 följande:
    Jag ber om ursäkt för bilden och allt till ALLA som trott att det var jag på själva bilden när det jag egentligen ville visa var vilken frisyr och färg det var! Jag borde inte lagt ut bilden som jag sj hade som inspiration det har ni rätt i men tycker att det är oshysst av er att sitta och hacka på mig som att jag gjort något horribelt! Jag gjorde ett litet misstag, men det ger er ibte rätten att mobba!!!
    Om du tycker att någon har mobbat, bör du anmäla detta. Jag tycker inte att någon har gjort det. Men alla har rätt att anmäla inlägg som de tycker strider mot sajtens regler. Gör man det, avgör moderator om någon gjort fel. Men jag tror att även du skulle behöva läsa igenom reglerna ännu en gång för att se vad som gäller, Soon Mrs Kamprad!
  • Silketuss
    Erin skrev 2011-11-10 10:31:29 följande:
    Det jag ville komma fram till var att några kom med snarlika kommentarer. Helt onödigt. Varför  valde jag att skriva vissa meningar med stora bokstäver, jo för att någon gång måste det vara måtta....
    Vissa inlägg var provocerande.... jag menar tycker du/någon att det är lagbrott och att der stridet mot BT  regler, osv, varför inte anmäla inlägget istället??? Nej för då passar det att skriva kommentar efter kommentar fastän TS bad om ursäkt....

Alla har säkert befunnit sig i mer eller mindre samma situation och ALLA kan göra/skriva/agera fel som jag skrev tidigare, man är bara mer än en människa.
    Men men.. nog från mig..
    Lycka till alla Ni blivande brudar med Era bruduppsättningar och hoppas Ni får som Ni vill ha det..
    Peace out Glad
    Jag tolkar det som att det är mig du syftar på, när det kommer till kritan? Det är mina inlägg som gjort dig så upprörd? Jag blev själv väldigt upprörd av att få ett privat mejl där trådstartaren tillrättavisar mig och säger åt mig att jag inte bör/får skriva som jag gjort i mitt allra första inlägg här i tråden.

Jag vet inte hur du själv skulle ha reagerat på att någon ville censurera vad du skriver, men jag tog iaf väldigt illa upp. Jag tänker inte återge i sin helhet vad hon skrev, eftersom jag tycker att det borde strida mot reglerna att göra det, och även om det inte gör det, så strider det mot mina egna principer. Men, uppenbarligen är jag då mindre än människa, ska tåla att man skriker åt mig mm, trots att jag inte vet vad jag har gjort för fel.

För om man vänder på det, så har isf de som tog ts parti, hoppat på mig så som "någon" har hoppat på ts. Blev det mer rätt, plötsligt?Med fleratal inlägg som säger samma sak? Och du, ts har inte bett om ursäkt för det mejl hon skrev till mig, det vill jag klargöra. Alltså har hon inte bett mig om ursäkt... Två fel gör inte ett rätt. Men du får gärna förklara för mig hur du tänker dig att jag i denna situation ska kunna känna mig välkommen, när inte ts kunde göra det, utsatt för samma sak?
Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?