Erin skrev 2011-11-10 10:31:29 följande:
Det jag ville komma fram till var att några kom med snarlika kommentarer. Helt onödigt. Varför valde jag att skriva vissa meningar med stora bokstäver, jo för att någon gång måste det vara måtta....
Vissa inlägg var provocerande.... jag menar tycker du/någon att det är lagbrott och att der stridet mot BT regler, osv, varför inte anmäla inlägget istället??? Nej för då passar det att skriva kommentar efter kommentar fastän TS bad om ursäkt....
Alla har säkert befunnit sig i mer eller mindre samma situation och ALLA kan göra/skriva/agera fel som jag skrev tidigare, man är bara mer än en människa.
Men men.. nog från mig..
Lycka till alla Ni blivande brudar med Era bruduppsättningar och hoppas Ni får som Ni vill ha det..
Peace out
Jag tolkar det som att det är mig du syftar på, när det kommer till kritan? Det är mina inlägg som gjort dig så upprörd? Jag blev själv väldigt upprörd av att få ett privat mejl där trådstartaren tillrättavisar mig och säger åt mig att jag inte bör/får skriva som jag gjort i mitt allra första inlägg här i tråden.
Jag vet inte hur du själv skulle ha reagerat på att någon ville censurera vad du skriver, men jag tog iaf väldigt illa upp. Jag tänker inte återge i sin helhet vad hon skrev, eftersom jag tycker att det borde strida mot reglerna att göra det, och även om det inte gör det, så strider det mot mina egna principer. Men, uppenbarligen är jag då mindre än människa, ska tåla att man skriker åt mig mm, trots att jag inte vet vad jag har gjort för fel.
För om man vänder på det, så har isf de som tog ts parti, hoppat på mig så som "någon" har hoppat på ts. Blev det mer rätt, plötsligt?Med fleratal inlägg som säger samma sak? Och du, ts har inte bett om ursäkt för det mejl hon skrev till mig, det vill jag klargöra. Alltså har hon inte bett
mig om ursäkt... Två fel gör inte ett rätt. Men du får gärna förklara för mig hur du tänker dig att jag i denna situation ska kunna känna mig välkommen, när inte ts kunde göra det, utsatt för samma sak?