• 070831

Provuppsättning - vad tycker ni?

Soon Mrs Kamprad skrev 2011-10-27 23:15:26 följande:

Ber om ursäkt för sena svar, har inte varit inne här på ett tag.

Januaribruden: För att fixa denna frisyren så vet jag att hon använde plattång, locktång, hårnålar och olika spray bl hårspray, glans osv. Vet inte exakt men du kanske kan skriva till henne och fråga?

Stjärnfall: Jag har ganska så tunt hår egentligen men tjejen som gjorde håret på mig fick det att se jättetjockt och vackert ut. Inget löshår behövdes heller, hon var sjukt duktig och supernoggrann. Kan varmt rekommenderas.

Jag betalade ett pris på 2900kr och då ingick naglar i gele, brudmakeup och håruppsättning och konsultationen ingick i priset. Och så fick jag stå för bensinkostnaden för hon bor inte där jag bor utan längre ner i Sverige men hon åker runt och stylar brudar.

vad tjusiga frisyrer.. vart bor denna tjej??? har hon konto här på BT? kan jag få hennes mailadress? pma mig.. jag bor i nv skåne själva verket ängelholm.. preliminärt bokat 12  maj 2012
  • 070831
    Soon Mrs Kamprad skrev 2011-10-28 12:16:18 följande:

070831: Jag skickar ett privat mail till dig!

Stjärnfall: Hon arbetar i stockholm med vet jag, hon åker ut i hela sverige och även norge/danmark har jag för mig.

okej jag väntar på meddelandet :d än så länge har ja ej fått något
  • 070831

själv har jag långt hår så jag ska försöka hitta någon som jag skulle vilja ha för just nu vet jag inte så det blir väl googla :)

• 070831
    Erin skrev 2011-11-09 15:46:16 följande:
    Shit... Gud vad Ni håller på fortfarande trots att hon bett om ursäkt... Alla kan göra/skriva/agera fel men det innebär inte att Ni ska stå och hacka ner på en, en efter en... Jag tror att budskapet har kommit fram...
    LÄGG NER NU med en massa onödiga kommentarer... Detta är sååå typiskt tjejer..
    Lägg ner & gå vidare nu...
    Jag håller med alla kan göra fel någon gång.. och oftast är det oftast tjejer som inte släpper ämnet.. Men man ska ändå inte behöva klandra folk.. så jag håller med dig Erin.
  • 070831
    TheAndieGirl skrev 2011-11-09 18:06:58 följande:
    Helt ärligt!!!

Låt människan  vara!!!
     oavsätt om man har suttit här på forumet länge eller kort tid så är det väl varje människas rätt att säga " nej nu räcker det" och om man fortsätter få den människan att känna sig dålig eller till illamods så är det och kallas  MOBBNING!!!

Och en annan sak har man större rätt att få andra människor att må dåligt för att man har varit på ett forum länge?

Nä det finns inget rätt i det utan bara FEL!!!

Oavsätt om det är en som vill göra smygreklam eller inte...

Andie
    håller med
Svar på tråden Provuppsättning - vad tycker ni?