• steg2

Tips på en bra fotograf till bröllopet??!

Jag ska börja leta efter en fotograf till vårat bröllop, men vill kolla runt först om det finns någon här inne som haft sitt bröllop och tyckte att eran fotograf var bra. Har bekanta som vill ställa upp på att fota, men jag vågar inte ta en amatör fotograf, jag vill ha bra bilder till ett bra pris. Hjälp mig nu. ge mig era tips =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-10 15:38
    Bor i stockholm

• Svar på tråden Tips på en bra fotograf till bröllopet??!
  • Precious Love

Vår fotograf tar helt underbara bilder. :) Googla Uppdrag Media. :)

Because love should be celebrated - 7 juli 2012
  • annaochmias

Anna S på www.emotionshots.se/

Hon har visserligen inte fotat vårt bröllop ännu (vi gifter oss om en vecka) men hon tog väldigt fina testbilder på oss vid vårt möte.

• Isabella133

Kolla på fotabrollop.se    Fredric har både bra priser och är en superbra/trevlig fotograf, Jag kan varmt rekommendera honom!

• Fru Pettersson

Åh, vi hade Mia Lewell och är fantastiskt nöjda. Hon fotade dessutom mig som morgongåva till min man (både han och jag är jättenöjda även med den )....

• steg2
    annaochmias skrev 2011-09-10 21:09:10 följande:
    Anna S på www.emotionshots.se/

Hon har visserligen inte fotat vårt bröllop ännu (vi gifter oss om en vecka) men hon tog väldigt fina testbilder på oss vid vårt möte.
    Tack så mkt för tipste, jag gillade henne verkligen!
  • annaochmias
    steg2 skrev 2011-09-18 13:30:51 följande:
    Tack så mkt för tipste, jag gillade henne verkligen!
    Är nyfiken; använde ni Anna? Vi blev väldigt nöjda med våra bröllopsfoton. :)
  • Zunev

Min bästa väninna gifte sig för 1 år sedan i Stockholm och var supernöjd med fotograf Daniel Eliasson, Spotpix AB. Spotpix har olika prispaket beroende på hur många timmar man bokar. Min vänninna och hennes man bokade för hela dagen och då ingick en provfotografering samt två fotografer vid bröllopet. De fick en cd med fina bilder från provfotograferingen samt en cd med en himla massa bilder på från bröllopet, festen osv smakfullt redigerade... samt även album och många förstoringar. Summa summarum betalade de runt ca 20 000, ngt sånt men priset går nog att banta om man väljer bort lite förstoringar osv.

Han var iallafall väldigt trevlig och kontakten via email och telefon har fungerade toppen! Sen är de verkligen supernöjda med bilderna!

Hemsidan hittar ni här, det finns massor med fina bröllopsbilder och provfoto-bilder:
    www.spotpix.se

• MalinLarsson

Frida Klang som bor i Uppsala. Jätteduktig tjej som ska fota oss i sommar!

http://fridaklang.1x.com/

Bilden är från hennes hemsida. Älskar den!

• Martinag

Hejsan bland många tips kommer även här ett. Vi har anlitat Jens C Hilner till vårt bröllop och vi är så glada för dettta. Besök gäran hans hemsida och bli inspirerad  www.jenschilner.com/wedding

lycka till

Svar på tråden Tips på en bra fotograf till bröllopet??!