• Mina12

Vigselförrättare i Stockholm

Det finns ju en lista med alla vigselförrättare, men vi har inte så mycket tid att träffa flera olika för att se om de verkar trevliga- någon som har en borgerlig vigselförrättare att rekommendera? Vigseln kommer vara kort och endast med oss, vår dotter och 2 vittnen i trakten kring Solna.

Berätta även om ni har dålig erfarenhet av någon...

Tacksam för svar!!! 

• Svar på tråden Vigselförrättare i Stockholm
  • Cylt

Vi vigdes av Lena Ringstedt. Hon var trevlig och gjorde sin grej snabbt, men det blev ändå personligt. Om hon viger i Solna vet jag inte, men hon var otroligt flexibel och tillmötesgående mot oss så kontakta henne och fråga Lycka till!

• Mina12
    Cylt skrev 2011-09-11 04:50:33 följande:
    Vi vigdes av Lena Ringstedt. Hon var trevlig och gjorde sin grej snabbt, men det blev ändå personligt. Om hon viger i Solna vet jag inte, men hon var otroligt flexibel och tillmötesgående mot oss så kontakta henne och fråga Lycka till!
    Tack, då ska vi ringa henne!

Gärna fler förslag! 
  • Yasse

Vi kommer att vigas av Tasso Stafilidis, han känns helt rätt och är mycket engagerad och är mån om att det blir som vi önskar:)

• Mina12
    Yasse skrev 2011-09-11 11:44:18 följande:
    Vi kommer att vigas av Tasso Stafilidis, han känns helt rätt och är mycket engagerad och är mån om att det blir som vi önskar:)
    Jag har tittat på hans sida och han verkar engagerad! Kan tänka mig att han har många bokningar, men vi ska försöka iallafall.

Någon som haft Paul Trossö? 
Svar på tråden Vigselförrättare i Stockholm