GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Vi gifter oss samma datum :) Vad tar du för att göra några extra ;)
Här kommer bild på våra inbjudningar.. fast inslagna!
Här är en bild från insidan.
Det är ett litet informationshäfte som är fast satt inne i inbjudan.
Här är en bild på det lilla informationshäftet när det är ihopvikt
Går inte att ladda upp med än 1 foto per gång?
Iallafall är detta vad jag för stunden sysslesätter mig med. Slå små fina silvriga rosetter på såpbubblorna.
Både banden och bubblorna är köpta på ebay.
Sådana här lappar har jag skrivit ut och sytt på frostat A4papper som är dubbelvikt , detta bildar då en "påse" och där i kommer det att ligga pappersnäsdukar :) Varje väst får en sådan här med 2 näsdukar i till vigseln!
En biljett som alla gäster får i sin inbjudan!
Jag har gjort själv på datorn :)
Här kan ni se en av dom gamla väskorna som skall stå vid vigseln (utomhus vigsel)
I väskan så står det påsar, i varje påse så ligger det, ett kit med näsdukar (se tidigare layout för ettikett på näsduks"påsen"), ris, text till psalm, en kaka som ligger i en cellofanpåse.
Här är lådan där gästerna kan lägga sina gratulationskort i!
Jag har inte gjort någon skår för korten ännu, men den skall vara framför wishes skylten!
Tusen tack för komplimangerna!
Det gör en lite mer säker på att man möjligtvis gjort något rätt och fint :)
Dom bruna påsarna köpte jag på panduro, men dom finns också i många andra pysselbutiker på nätet!
På torsdag kväll så skall jag göra en provdukning med min syrra, det skall bli spännande :)
Bjuder på en "bukett" bild så länge!
Buketten har en bas av en "trasselboll" köpt på blomsterlandet, sedan i det diverse blommor pärlor , rosa ludd
Monstertjej> Jag har oxå tänkt använda mig mycket av rot/grentrassel. HAr tänkt hjärtformad bröllopsbuktett med det i botten och grönt/vitt/guld i buketten. =).
Fina saker du gjort.
Vill tipsa om fina pom poms. Sökte på etsy efter wedding pom poms, du får ca 40st för 500:- mycket mycket billigare än i Sverige :)
Drömmer: www.etsy.com/search/handmade%20pom%20pomS&order=most_relevant&view_type=gallery&ship_to=ZZ&min=0&max=0&ref=auto3
Olmo: jag tycker det ser lite kladdigt ut , och på denna bilden (kanske ser bättre ut i verkligheten) så tycker jag inte att stämplat silver gör sig på servetten. En sak är folietryck på servetter som man kan beställa, då syns det väldigt bra. Är det initialerna på var sin sida?