• Sirenne

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

MissBroccoli skrev 2012-03-19 23:45:12 följande:

Jag testade lite pyssel idag och det blev så bra :)

Stämplade och förde över det på ljus och testade att embossa på servetter å jag är nöjd med resultatet!

Min sambo har gjort ett monogram för oss och det ska vi beställa som stämpel (eventuellt i 2 storlekar) så vi kan fixa blockljus och servetter själva. här kommer bilder på det jag testade med andra stämplar

Har stämplat med svart och grön stämpeldyna. Monstren är stämplade med svart och sedan färglagda innan jag fäste dem på ljuset.
    MissBroccoli: det ser ju toppen ut! Jag skulle hemskt gärna vilja veta hur du gjorde med ljusen. Vad stämplade du på och hur förde du över till ljusen?
    /Sirenne
  • Sirenne

Emma - dina ljus är suprsnygga!

Vilken sorts transferpapper har du använt? Och hur fäste du det på ljusen? Eller är det glasen som har trycket på? *Skyller på dålig syn*...

/Sirenne

Emmma skrev 2012-04-05 07:32:02 följande:

Ljusen

Köpte IKEAs MJÖD ölglas till ljusen och har köpt transferpapper och
    skrivit ut vårt monogram

• Sirenne

Tack!

/S

Emmma skrev 2012-04-15 14:43:57 följande:
    Tack, ja vi blev nöjda med dem.
    Monogrammet sitter på ljusen.
    Vi beställde riktiga transferpapper till ljus på
    www.joelvax.se/. Det blev att kosta lite över 100:- (inkl frakt) för 2 papper
  • Sirenne

Har suttit och knåpat ihop brodsnummerskyltar (ca A5 i storlek) i photoshop idag. Dessa ska skäras ut, monteras på svart kartong och sedan fästas på bambupinne. Skylten sticks sedan ner i bordsdekoration (låg vas med dahlior i olika färger, "akvariegrus" och murgröna).
    Nästa helg kommer några tjejkompisar och ska hjälpa oss med allt pyssel. Bara 3 månader kvar nu...
    /S

• Sirenne
    Hanna05 skrev 2012-05-27 22:11:53 följande:
    Jätte fina!! sånna vill jag också ha!!
    Hanna05: Inboxa mig en mailadress, så skickar jag över dem till dig om du vill....

DittVackraJag: Tack så mycket!
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)