• Dazzle

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Monstertjej> Jag har oxå tänkt använda mig mycket av rot/grentrassel. HAr tänkt hjärtformad bröllopsbuktett med det i botten och grönt/vitt/guld i buketten. =).

Fina saker du gjort.

• Dazzle

Ni som har vigselhäfte - hur mycket skriver ni ut i det?

• Dazzle

hjgs > vad smart att skriva med tårtminglet. Vi ska ha glassmingel utanför kyrkan men har dock ett ytterst litet format på vårt program så jag tror vi får räkna med att folk vågar ta för sig ändå. Hoppas på sol!! =).

Alla> ni har kommit så långt i ert pyssel å jag blir så stressad. Jag har massa idéer men inte börjat prova dem än och bröllopet är om tre veckor idag... tur jag har semester 2,5 veckor innan... Tre arbetsdagar kvar å då ska jag kompa ut halva dagarna..

• Dazzle

Solstice> hur gjorde du snurrorna? Hur kontrollerar man att de inte sitter för hårt??

L

• Dazzle

Jag vill oxå dela med mig men lyckas inte ladda upp några bilder på BT. Skickar en länk istället för den som är intresserad av lite pyssel i vitt/guld/brunt

http://anno1863.blogspot.se/

• Dazzle

operfekt - cool pompom, hur gjorde du den? Sambon har oxå valt Geisha till godisbordet =).

L

• Dazzle

Confuzed. Kolla med en lokal järnaffär. Ingen storkedja även om de kan ha i värsta fall. Lokala ställen har nog bättre priser. Vi har dessutom köpt en air swimmer till barnen.

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)