• Makeupmyday

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

fayefaye skrev 2012-07-17 00:18:50 följande:
    Pysslat med desa i helgen och har tänkt ha dem som caketopper Skrattande

Åh! Det va det sötaste jag sett på länge! Jättefint gjorda! :)
  • Makeupmyday

Jag köpte en fyll-i-gästbok från Adlibris men tyckte att pärmen va så tråkig så jag gjorde om den lite grann :)

Före:

• Makeupmyday

Här kommer bild på insidan av gästboken! Inte kanske de roligaste frågorna men den duger :) De andra fyll-i-böckerna var så små så vi skulle ha behövt 2-3 stycken. Detta är alltså Lilla Fjärilens gästbok för bröllop, köpt på Adlibris för 179 kr.
  • Makeupmyday

SkövdeSophie: Tack så mycket, alla våra trycksaker kommer att gå i liknande stil. :)

Håller med om att kommentera drickat va rätt onödigt, enda lösningen att få det helt perfekt är väl att trycka egna sidor antar jag! Men det kändes överkurs för mina pysseltalanger ;)

• Makeupmyday

Jag gillar också den till höger! Men om du vill rulla, kan man inte bara rulla lite "lösare"?

• Makeupmyday

Jättesnyggt!

Laures skrev 2012-09-27 10:20:01 följande:
    Blev detta bättre? Det var ju enkelt att ta bort det vita! Jag var nog trött igår...

• Makeupmyday

Mina stolsöverdrag som jag sytt av KNOPPA-lakan och stolsrosetterna som kom med FedEx idag :) Kom även löpare till borden i samma färg.
  • Makeupmyday
    frida o björn skrev 2012-10-12 19:45:37 följande:
    Vi kommer köpa sidenband på Stoff & Stil. Hittade 100 meter för ca 50 kr. Bra pris med andra ord! :)
    Det va verkligen bra pris, synd att de inte hade grönt :(
  • Makeupmyday

Biographic: Jag beställde på eBay, 120 stolsrosetter och 20 löpare för 1100 kr inkl frakt :)

• Makeupmyday

Jag gjorde en toalettskylt igår i bara farten :) Ska bli en till herrarna också, men inte fullt lika feminin som denna.

Pappersblommor från Panduro. Bokstäverna köpte jag på Panduro, ritade av på grön kartong och skar ut med mattkniv, de är sen fästa med avståndskuddar. Pärlorna har jag köpt på eBay.

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)