• Burre

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

ciwi skrev 2012-09-28 10:14:49 följande:

Här är början på våra inbjudningskort. Ingen utav mönstrena kommer vara exakt samma.

Vad fiiiiiina!!! Vilken bra ide, kommer att använda denna som inspiration!
    Vi har ganska mycket text som ska in så tänkte att man kanske kan vända på dom, förstår ni hur jag menar?!
    Att hålen är neråt så vi får plats med vår långa text...

Vad tror ni?? Eller blir det fel?
  • Burre

Är inne på nåt liknande men att man kan använda vigselprogrammet till att fläkta sig med :) Vet ni vart man kan få tag på sånna där "pinnar" eller "spatlar"  eller hur det stavas! ?

• Burre

Hahaha hade jag inte ens tänkt på.. ibland står det heeeeeeeelt still =)

• Burre

Ponduss skrev 2012-10-02 14:24:54 följande:
    Man kanske kan köpa såna där pinnar som man rör om med i färgburkar, finns ju att köpa i flerpack billigt på typ biltema eller liknande... Tänkte att det antagligen är billigare än på panduro =)
    Ja men herregud vilken bra idee =) De ska jag genast kika på när jag är i linköpingstad nästa gång :)

Behöver lite andra tankar här också... Har suttit och gjort de som ska in i våra inbjudningskort... Men vad tycker ni?? Vad skulle ni gjort/ändrat på mm.. ja alla förslag är välkomman =)
  • Burre
    FrökenMäkelä skrev 2012-10-02 15:41:01 följande:
    Dock kommer - hade jag ändrat till  Med undantag för våra egna barn .... osv..
    Ja det låter faktiskt mycket bättre... :)
  • Burre

Jag vet heller inte om jag tycker om själva "ramen" men hittar inget snyggt att fylla ut med... någon som har några förslag på ramar eller någon bild?
  • Burre

Brud som kastar bukett till tärnorna... eh jag vet inte... tur att det är ett tag kvar :)
  • Burre
    tinaalpfält skrev 2012-10-02 15:55:48 följande:
    OSA till vem?? Det borde kanske stå med.
    Osa står med fast på sidorna.. min och m2bs föräldrar på varsin sida... :)
  • Burre

Jag kan inte sånt utan är mer "haj" på data :) hihi

Har iof köpt små rosetter i siden och tänkte klistra in dom någonstans :)

• Burre
    Tokig skrev 2012-10-03 18:56:33 följande:
    Nio härliga godisburkar står här hemma nu; "brudens favorit" "Brudgummens favorit" osv...
    Vad fint du gjort :)

d är det för godis ni har?? Vi gifter oss på sommarn o man vill ju inte att de ska kladda ihop o så :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)