• Camben

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här har ni en riktig nykomling i både bröllops- och pysselvärlden.
    Har läst igenom hela tråden och fått massor av tips och inspiration - tack alla som tar sig tiden! 

Jag har en riktig rookiefråga ang. de kort ni gör själva;
    Hur gör ni med själva texten? 
    Det ser ut som att de flesta av er använder ganska tjockt papper, funkar dessa att skriva ut på i en normal skrivare? Eller har ni fått de upptrycka och sedan lagt till dekorationerna?

Tack för svar! 

• Camben

Tack Chicita och lurigmumin (vilka härliga användarnamn förresten :) Jag misstänkte det, men man vet ju aldrig ;) Flera inlägg säger att det är dyrare att fixa allt själv, men ska ändå köra på det - då får man ju precis vad man vill, och jag kommer inte ha föööör mycket tingeltangel på våra grejer så det kan inte bli så mycket dyrare, utan det viktiga är att allt går i en enhetlig färg, form och stil. Dock har vi inte ens bokat lokal än (haha) men detta är ju det roligaste!!! Återkommer med bilder när jag är igång.

• Camben

@ lurigmumin Tack för varningen! Panduro eller ev. Åhléns var nämligen precis vart jag tänkt gå, haha. Ska definitivt göra som du att när jag bestämt designen ska jag jämför priserna.

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)