• Heobea

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Idag har jag pysslat ihop tusen olika mallar för inbjudningskorten i paint. Inte alls vackert men de är i alla fall. Ska nu göra en prototyp för att se vad sambon säger om det hela.

• Heobea

Jag har nog tappat förståndet lite..... Kom på att som löpare ska vi ha virkade dukar. Så jag virkar dukar för fulla muggar. Här en liten sneek peak!

• Heobea
    Jalle skrev 2012-07-12 21:39:15 följande:
    Va coolt! Men satan vilket jobb.....hur många ska du göra? 
    Ca 300st, går åt ca 16sy dukar på en meter. Så det blir måååååånga dukar..... men jag har gott om tid. Vi gifter oss i juni nästa år.
  • Heobea
    MTB skrev 2012-11-03 16:15:22 följande:

har påbörjat pysselmanin inför bröllopet. Min största undran nu är ju hur man förvarar dom så att pappret håller sig fint tills nästa september!?

Fina lyktor. Jag har en gång i världen kunnat vika liknande lyktor men glömt bort hur man gör. Har du någon bra beskrivning på dem?
  • Heobea

Har gjort typ 50st pompoms i tyll för att hänga upp i fönstrena i lokalen istället för de grisskära gardinerna som finns.

• Heobea

Januaripysslet bestod av allt klipp, klister, tejp och små små pappersbitar till förbannanelse. Nästa gång jag ska bjuda in till stor fest ska jag fan maila ut saken...

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)