GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Nu har jag läst igenom den här tråden, vilken insperation! Nu kliar det riktigt i fingrarna!
Nu har jag läst igenom den här tråden, vilken insperation! Nu kliar det riktigt i fingrarna!
filibustern skrev 2013-04-10 17:03:53 följande: Bamsemums skrev 2013-04-08 21:57:19 följande: Det här är tänkt som placerings"kort". Vad tycker ni? Färgtemat ska vara rosa-vitt-silver. Ska det vara lite starkare rosa färg på bandet? nej så smart! charmigt! men hur fick du tag i hästskorna? är det riktiga? De är riktiga. Jag mailade två ridskolor och frågade om de hade begagnade som jag kunde få och det var bara att komma och hämta sa de! De slänger ju bara skorna när de skor om hästarna så de hade nog inget emot att jag var där och tog ca 80 skor ;) Min m2b har blästrat dom för att få bort all rost och skit, sen har vi spraymålat med silverfärg från biltema men den färgade av sig lite så vi lackade dom också :)
tropicallime skrev 2013-06-23 19:24:59 följande:Har börjat öva på att göra papperblommor både till min bukett och till bordsdekorationerna, dels för att spara pengar då vi har valt bort naturliga blommor av både ekonomiska och allergiska skäl. Många som är pollenallergiska som kommer på bröllopet.Här är två blå rosor och en vit i olika storlekar på vanligt skrivarpapper målade med akvareller.Vad tycker ni?Vilket bra tips! Min m2b är väldigt allergisk och jag har funderat på hur man ska kunna göra med blommorna. vi vill ha så fint och billigt som möjligt! :)