• imoen

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Här är mitt första "pyssel", ljudvågorna till vänster är min röst som säger "Ja", datumet är när vi gifter oss. Jag har inte graverat själv, men jag har ju mailat en jpeg =D Jag tänkte att min fästman nog får sin morgongåva en dag för tidigt =)

• imoen

Med "till vänster" menar jag såklart "till höger"...

• imoen

Jag blev själv mycket nöjd med min ide, jag stal den från pinterest där någon hade låtit måla upp sina "I do" på tavlor. Ljudvågorna fixade jag genom att mms:a en ljudupptagning till min vän som är musiktekniskt bevandrad, men jag antar att det inte är supersvårt. Företaget jag anlitade heter getpersonal (.se). De hade inte det största urvalet av Manchettknappar men de svarade grymt snabbt på mail och hade jättebra service, och snabb leverans så jag rekommenderar dem om någon annan blev sugen :)

• imoen

Vi gjorde en provutskrift av inbjudningarna idag med vår crapiga skrivare. Imorrn bär det av till universitetet för att skriva ut på en bra skrivare. Inbjudan är enligt egen design/skamlöst idéknyckeri. Det brinner så att säga lite i knutarna, vi gifter oss om en månad och har inte fått ut inbjudningarna än :O Men en save the date har kommit ut iaf, och jag tror att alla har osat också =)

Save the date (är redan skickad)

Inbjudan (inte skickad)

• imoen

Hittade en jättefin gardin för en hundring på myrorna. Nu ska den slaktas och bli till lyxiga tygservetter. Istället för 50:-/servett.

• imoen

Det bästa är att min sambo bad om att få vara delaktig när jg klippte dem så han har lovat att sy :) Jag gillar verkligen inte att sy!

• imoen

Zeldahjärtan som servettringar har vi designat under kvällen. Eller, vi har gjort prototypen. Nu är det bara till att massproducera.. Man vill ju ha några reserver också eftersom de är rätt sköra. Våra nintentofanclub-vänner får såklart ta med dem hem sen som ett minne =)

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)