• Sudditjuven

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Vi har också grönt i vårt tema och funderar på att använda karaffer med timjankvistar i som både dekoration och förfriskning. :)

• Sudditjuven
    Chicita skrev 2013-05-26 19:11:26 följande:
    Jag skulle kört med två glas ändå. Jag kan tycka att det är gott med vanligt kallt vatten även om jag har någon måltidsdryck eller läsk eller annat. Och jag vill kanske inte dricka upp allt jag har i glaset bara för att kunna ta en klunk vatten  
    Ett annat tips: frys in någon sorts bär eller frukt (päron med skal kanske så ni får det där gröna) och ha som "isbitar" i karafferna så håller vattnet sig kallt längre.
    Borde man inte kunna frysa in skivad lime? Solig
  • Sudditjuven
    Chicita skrev 2013-05-26 19:19:37 följande:
    Jo självklart, men jag tänker mig lime som lite gulaktig (även den gröna) och då kan den skära sig om man inte har "rätt nyans" på det gröna Flört
    Ah, såklart!
  • Sudditjuven
    Chicita skrev 2013-06-12 20:52:59 följande:
    Tänk bara på att det blir väldigt varmt ovanför ljuslyktorna.
    Spetsen som sticker upp kan ta eld helt enkelt bara av värmen som stiger.
    Spets är inte ett tyg som är tåligt mot värme och eld (rent generellt sett) om det inte är bomullsspets. Och det tror jag inte i ditt fall, för det brukar vara dyrt...
    Då kanske man inte ska ha spets på ljuslyktor öht?
  • Sudditjuven
    Chicita skrev 2013-06-12 21:03:15 följande:
    Det brukar inte vara lika stor fara utanpå burken. Det är värre ovanför kanten, där det ju är ett "hål för värmen att ta sig ut". 
    Du har kanske sett dom där värmeångorna som stiger upp från ljuskoppar? Det är dom som är farligast. 
    Ah, tänkte inte så långt. :) 
  • Sudditjuven
    Lilo84 skrev 2013-06-17 20:35:46 följande:
    Så här kommer vi att servera vår "brudskål" Glad

Åh så coolt! :D Var inne på bloggen och kikade med, kommer ni att blanda flädersaften med det mousserande vinet?
  • Sudditjuven
    Lager skrev 2013-06-25 13:45:03 följande:
    Nej, de är utskrivna tillsammans med texten direkt på det mönstrade pappret :)
    Så himla snygga! Var hittade du dem? Skrattande
  • Sudditjuven
    Luci skrev 2013-07-29 22:30:29 följande:
    Alla vet att vi ska gifta oss på Gotland så jag tror de kommer förstå. Men jag kanske ska skriva save the date eller nåt? Visst jag skulle kunna göra någonting helt annat men tyckte det kunde va roligt :P
    Kan du inte fiska fram en hel drös med vykort från Gotland? Sådana där turistkort typ! Skrattande
  • Sudditjuven
    Sudditjuven skrev 2013-07-29 22:32:32 följande:
    Men jäklar vad konstigt det blev när jag skrev? Det ska stå " Kan du inte fiska fram en hel drös med vykort från Gotland? Sådana där turistkort typ!" och en glad smiley.
  • Sudditjuven

Jag får upp det här: 

Systemmeddelande

Du försökte komma åt en sida som kräver behörighet!

Den sida du försökta komma åt har du ingen behörighet för. Det kan t.ex. vara en sida som kräver att du är inloggad eller en viss behörighet som du inte har.

Rynkar på näsan
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)