GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Kom på denna lilla minikransen... Bättre eller sämre än kvistarna?
Kom på denna lilla minikransen... Bättre eller sämre än kvistarna?
Kan man skriva så här?
Blev detta bättre? Det var ju enkelt att ta bort det vita! Jag var nog trött igår...
Hahahaha ja paint... Vad kan man säga om det. Jag har inget annat program... Och vet inte hur man skaffar det. Ville bara göra det färdigt så jag kan skicka ut det :-P Hahaha
Tack så jätte mycket för alla åsikter!
Jag har även gjort magneter att sätta på kylen med datumet och våra namn så att det inte skulle glömas bort av folk. Kommer bild på det senare...
Gästbokens framsida.
J
Här är den färdiga produkten! Våra save the date kort och magneten.
Jag tog en bit tjockare papper och skar ut det i den storleken jag ville ha. sen klistrade jag på ett mönstrat papper i detta fall var det ett presentpapper. Jag lät det ligga i press under natten sen skrev jag ut monogramet(som jag gjort i paint) och skar det i storleken sen klistrade jag på det med. och sen på med en magnet på baksidsn. Väldigt enkelt. Typsnittet fick jag från en gratis sida som jag blev tipsad om här på bt. Ska kolla upp namnet på sidan och fonten. Återkommer med det.
Typsnittet som jag använde i mina std heter "Respective Slanted" och den laddade jag hem gratis från en sida som hette www.abstractfonts.com.
Och typsnittet på magneterna heter " Ink in the meat" och kommer från samma internetsida.
Tackar! Ja det är en gammal tacosås burk som jag bundit grenar runt. :-P Hehe
Och så är det en bit säckväv som jag använt till att binda med. Eller rättare sagt en söm på säckväven... Jag kommer antagligen ha tre på varje bord tillsammans med en stor lyckta som dessa typ.
Har ångrat mig lite med mina inbjudningskort. Kommer antagligen köra på dessa istället.