-
GALET SNYGGA! :)Lus skrev 2012-10-04 07:25:45 följande:Här är våra Save-the-date kort:)
-
Tokig lycka till i morgon <3
Glöm ej bildbomba oss efter, dina pyssel är så bra =) -
Jätte fina saker =)Tokig skrev 2012-10-05 09:15:10 följande:Tack snälla du! Jag som varit ledsen för att vi kommer få ett opersonligt bröllop... så det värmer med uppmuntran :)
All lycka! -
Jag tycker denna :) Sen hade jag nog satt i hopp " Vi gifter oss" lite tillCissi skrev 2012-10-07 12:57:27 följande:
Hur ser kortet ut innuti?? -
Så här kommer våran "solfjädersprogram" se ut i kyrkan (Ingen svart ram, den är bara för att man ska se formen)
På baksidan kommer Psalmen att stå sen alla namn på präst, näbbar osv osv
Vad tror ni? -
Vart köper ni alla siden band??
Jag kollar runt, runt men tycker det är så dyrt! -
Nej jag har ju inte de tyvärr :(
Dock har jag en moster i Halmstad så kanske ska be henne köpa och sen skicka??
Men är det sidenband då? -
Vad fina =) Duktig du är!CoG skrev 2012-10-19 12:17:08 följande:Vårat "save the date" kort. (endast prototyp)
Framsidan
-
Fint det blev, har själv börjar spara på massa glasburkar som jag tänkt ska se ut så där i slut ändan :)Lus skrev 2012-11-05 07:50:27 följande:glömde bilden.. ;)
Men tjejer behöver lite tips!!
Jag vill åt den där romantiska känslan, spets, ljusrosa, ivory osv osv.. kan man ha sånna som Lus gjort varvat med vanliga glasburkar och silverkandelabrar? (eller hur de stavas)
Eller ser det konstigt ut tror ni? Jag tycker så mycket är så fint så jag kan inte hejda mig i mina ideer om ni förstår hur jag menar =) -
Jo det är nog bäst att prova sig fram! :) jag såg ett ställe som hyr ut kandelabrar för 50kr st och tänker att set kanske är värt de om man vill åt en speciell känsla. Men det är ju ett tag kvar så hinner nog ändra mig ett x antal gånger innan det är bestämt vilket det blir hihihi!
-
Ursäkta den dåliga bildkvaliten... men har inte en sån bra mobil ;)
Men nu behöber jag hjälp.. H J Ä L P
Dessa kort kommer bli min död, haha jag velar fram och tillbaka om vilket som blir bäst av detta, eller om något ens är bra! Vad tror ni?
Bild 1
Bild2
-
Bild 3 -
Tack snälla ni för hjälpen ! Det blev 3an, sen har jag lagt till en svart ram ca 2mm från kanten på bröllops"skylten" . Såg mer arbetat ut om ni förstår vad jag menar! Jag skulle vilja ha in lite ljus gamelrosa någonstans och funderar på om jag skulle köpa sån tyll istället :) Teddy vilka söööta caketoppers!
-
MH2014 det var en mycket bra idé :) det ska jag genast börja kika efter!! Tack :)
-
Trist med folk som inte kan hålla sig till "rätt" trådar!! Blixxxt
-
Lite från oss än så länge...
För våra "gift cards"... :)
Sugrör till baren med egen gjorda "mini vimplar", flera randiga kommer göras (enbart ett sidenband knutet)
-
Linnea89 visst är den fin! Jag köpte min på Gekås Ulllared för typ 99kr om jag inte är heeeelt ute och cyklar gällande pris! Vet ej om de finns kvar där, men annars hittade jag denna sida där dom finns www.k-m.se/sv/for-hemmet/1792-fagelbur-set.html kram
-
Jättefin sophiebus!!!
-
Annagustavson89 - nej de är lugnt :) Gift Card står för presentkort, vi önskar oss nämligen bara presentkort på SOVA :) och då tänkte jag man kunde lägga dom i buren! En rolig detalj bara! kram