• fayefaye

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Blivit inspirerad av andra här och gjort ljuslyktor av gamla glasburkar och spets. Blev bara två ikväll, tyckte limlukten var lite väl stark, skulle vara bättre att sitta ute, men det är lite kallt nu ;)

Det ska till sidenband i vår temafärg också.

• fayefaye
    Madame B2B skrev 2013-02-04 20:57:34 följande:
    Här kommer en bild på en första prototyp på ljuslyktor som jag tänkte knåpa ihop till bröllopsfesten. Ska dra upp spetsbandet lite så att inte "burkgängorna" syns så tydligt. Kan det funka? Ska kanske tillägga också att det inte kommer att vara värmeljus i utan kupéljus, lite smalare och mindre blockljus typ. 

Snyggt med noterna!
  • fayefaye
    Linnea89 skrev 2013-02-12 10:51:51 följande:
    Åh vilken fin "fågelbur"! Får man fråga var du hittat den? :)
    Har också köpt en sån på gekås, i oktober/november var det. Vet inte om den finns kvar..
  • fayefaye
    xMariax skrev 2013-02-12 23:06:54 följande:
    Jag har än så länge inte kommit igång ordentligt.. Men idag satt jag och min tärna och fixade i ordning denna; en anteckningsbok för bröllopet där jag och min blivande man planerar att skriva ner checklista, inbjudna personer, allt vi handlat med priser etc etc..

Vilken fin bok!
  • fayefaye
    junice skrev 2013-03-08 08:19:37 följande:
    Fayefaye: Underbart fina servettringar! Jättesöta! Vart har du hittat materialet?
    Tack! Det är tjockt pärlemorpapper och en kantstans jag hittade på maxi, sen är fjärilarna och blommorna från panduro :)
  • fayefaye
    Yousofin skrev 2013-03-08 19:39:17 följande:
    Fayefaye: vad är det exakt för papper och var har du köpt fjärilarna? Supersöta!!
    Allt är från ica maxi och panduro =) finns att köpa papper och stans på panduro med.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)