• CoG

GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

Den här tycker jag mest om :)

kakank83 skrev 2013-01-14 14:51:04 följande:

• CoG

Väldigt fin!

Makeupmyday skrev 2013-01-25 08:18:03 följande:

Jag gjorde en toalettskylt igår i bara farten :) Ska bli en till herrarna också, men inte fullt lika feminin som denna.

Pappersblommor från Panduro. Bokstäverna köpte jag på Panduro, ritade av på grön kartong och skar ut med mattkniv, de är sen fästa med avståndskuddar. Pärlorna har jag köpt på eBay.

• CoG

Det funkar inte med en tapet då?

vill man ha den smal är det ju bara att vika den längden och kapa den.

MamaMia skrev 2013-01-30 19:53:33 följande:

Undrar om nån kan hjälpa mig här med en sak?

Letar efter ljusrosa "papperaktig" bordsslöpare till festen, inte nå så dyrt... gärna om de ser tygaktigt ut är bäst men inge måste.

Hittar ingestans.

Kollat Duni men om nån har en idé var mer de kan finnas? :)

Såå tacksam för svar!

• CoG

Du får skicka den till ett bokbinderi.

stormhelen skrev 2013-02-13 18:38:22 följande:

Tack för all info! =D

Jag sitter och håller på aoch ritar en sagobok om hur vi träffades och vårt gemensammaliv. Sagan kommer att avslutas med att vi gifter oss.

Har funderat och funderat hur jag ska få till själva boken. Det hade varit roligt med en "hard cover" så att säga.

• CoG

testa att ladda upp bilden intill "infoga bild" innan du skriver ngt i textfältet.

johanson skrev 2013-02-15 15:15:29 följande:
    Någon somkanberätta hur man lägger upp bilder. Jag lyckas inte.
  • CoG

Jag testade att göra ett placeringskort ikväll.
    Samma gröna mönstrade papper som vi anv till "Boka in den..." korten och till inbjudningskorten som ska ut om någon månad.

• CoG

Här är en prototyp till inbjudningkorten.
    Det kommer att vara tre små pärlor i övre högra hörnet precis som på placeringskorten.

• CoG
    PimPim83 skrev 2013-02-15 19:58:57 följande:
    FIna! :)
    Tack :)

Jag hade egentligen gjort en annan variant med ett grönt papper som hade små vita hjärtan.
    Men det blev helt fel grönfärg (mer blågrön) då jag la det intill servetter och annat till dukningen som har en varmare grönton, så jag fick tänka om.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)