Då missar du de gånger jag länkar till bloggar då...?
Aniara4 skrev 2011-09-21 11:15:24 följande:
Innan du kollar bröllops-hoppen, läs den här tråden! Det verkar inte direkt seriöst, och användaren "Aurelia82" skriver aldrig något annat än reklam för den sajten i olika trådar!
www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m4020307-1.h...Förlåt mig men har du ens läst min andra inlägg i forum? Sett de gånger jag länkat till olika bloggar tex?
Tydligen inte. Du ska nog inte yttra dig alltför mycket om saker du inte har en blekaste aning om lilla vän.
Det e fritt fram att länka till saker man vill rekommendera, och vill jag rekommendera bröllopshoppen så gör jag det, vare sig du har några personlga problem eller inte. Har du ens varit inne och sett deras fantstiska klänningar tex? Eller ens pratat med dom som har företaget? Dom e så attans trevliga så jag förstår inte vart ditt hat kommer ifrån!
Jag kommer fortsätta stå fast vid att rekommendera
www.brollopshoppen.se för jag TYCKER att dom gör ett bra jobb, har ett bra utbud och ypperlig service.
Och du kära Aniara4, det enda du skriver här på forum e kritik mot detta företaget. Jag e inte insatt i det men har du nåt personligt emot det? Eller varför allt hat?